پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

هاشم یکه زارع-مدیرعامل ایران خودرو

همکاری ایران خودرو و خودروساز ژاپنی

هاشم یکه زارع در نشستی با مدیران عامل رسانه ها با ارزش ترین قرارداد خودروسازی تاریخ خودروی ایران را کنسرسیوم ده جانبه با 5 شرکت خارجی و 5 شرکت و نهاد ایرانی دانست. وی تصریح کرد: بر صادرات تمرکز داریم اما برای رسیدن به محصول خوب ، خدمات پس از فروش رضایت بخش و حمایت […]

میلاد میرعابدینی
سه شنبه - ۷ شهریور ۱۳۹۶

هاشم یکه زارع در نشستی با مدیران عامل رسانه ها با ارزش ترین قرارداد خودروسازی تاریخ خودروی ایران را کنسرسیوم ده جانبه با 5 شرکت خارجی و 5 شرکت و نهاد ایرانی دانست. وی تصریح کرد: بر صادرات تمرکز داریم اما برای رسیدن به محصول خوب ، خدمات پس از فروش رضایت بخش و حمایت های بیرون از صنعت مثل آیین نامه ها و قوانین تسهیل کننده نیاز است. همچنین یکه زارع در ادامه از آغاز همکاری  ایران خودرو با داتسون ژاپن در روزهای آینده خبر داد و گفت : بر اساس کنسرسیوم ده گانه 23 محصول جدید خودرویی در ده پلت فرم و بر اساس استانداردهای روز اروپا تولید خواهد شد.

به گزارش شاتا، هاشم یکه زارع در نشستی با مدیران عامل رسانه ها با ارزش ترین قرارداد خودروسازی تاریخ خودروی ایران را کنسرسیوم ده جانبه با 5 شرکت خارجی و 5 شرکت و نهاد ایرانی دانست و گفت : براساس این قرارداد پلت فرم ایرانی را تعریف می کنیم و تولید خودروهای هیبریدی وبرقی دیده شده است.

وی افزود : این در حالی است که تنها 4 درصد خودروهای اروپایی و غربی خودروهای هیبریدی و برقی است و قرار است تا سال  2040 تولید خودروهای سوختی متوقف  شود و در ایران نیز باید بستر این نوع خودروها فراهم شود.

مدیرعامل گروه خودرو سازی ایران خودرو تصریح کرد: بر صادرات تمرکز داریم اما برای رسیدن به محصول خوب ، خدمات پس از فروش رضایت بخش و حمایت های بیرون از صنعت مثل آیین نامه ها و قوانین تسهیل کننده نیاز است.

یکه زارع با بیان اینکه کیفیت انتهایی ندارد و هدف ما رضایتمندی مشتری است افزود : گارانتی خودروها را روز به روز افزایش می دهیم و بر این اساس گارانتی رانا را افزایش دادیم و بنا داریم گارانتی یکی از خودروها را به 4 هزار کیلومتر برسانیم.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده در حوزه خودروسازی گفت : از سال 92 نظم و ثباتی به خودرو داده شد ،‌قطعه سازی راه افتاد و بسیاری از قطعه سازان برگشتند.

یکه زارع  ادام داد: ایران خودرو روزانه 2600 دستگاه خودرو تولید می کند و همه خودروها هم کامل هستند.

وی افزود : بحث کیفی را توسعه دادیم و بر این اساس 724 پروژه کیفی را تعریف کردیم که حدود 500 پروژه اجرایی شد.

مدیر عامل گروه خودرو سازی ایران خودرو افزایش کیفیت خدمات پس از فروش را از دیگر اقدامات این شرکت نام برد و افزود : توسعه محصول نیز جزو اهداف ما قرارگرفت و مرکز تحقیقات ایران خودرو که تقریبا مدت مدیدی تعطیل بود از سال 92 فعال شد  و دو پلت فرم جدید تعریف کردیم.

وی تاکید کرد : ما باید افتخار کنیم محصولی با برند ایران خودرو و با کیفیت مناسب تولید کنیم .

آغاز همکاری ایران خودرو با داتسون ژاپن

یکه زارع در ادامه از آغاز همکاری  ایران خودرو با داتسون ژاپن در روزهای آینده خبر داد و گفت : بر اساس کنسرسیوم ده گانه 23 محصول جدید خودرویی در ده پلت فرم و بر اساس استانداردهای روز اروپا تولید خواهد شد.

وی یادآور شد : در همه پیش فروشها هم همه تلاش ما رضایت مشتری است اما برخی مواقع محصولاتی متقاضی زیادی دارد و مشکلاتی بوجود می آید اما در پیش فروش پژو 2008 حدود 16 هزار دستگاه به فروش رفت.

یکه زارع تصریح کرد :  در بحث مارکتینگ سعی می کنیم در بحث فروش از راحت ترین راهکارها استفاده کنیم  و هر چه زودتر برای صنعت استراتژی مناسب  باید نوشته شود و در درون آن برای صنایع مختلف نیز استراتژی تدوین شود تا بتوان به اهداف 1404 دست یابیم.

گفتنی است در جریان بازدید مدیران عامل رسانه ها از گروه خودروسازی ایران خودرو سالن پرس قطعات اصلی سمند ، 207 ، رانا ، دنا با 24 میلیون قطعه تولید سالانه و نیز یکی از سالنهای بدنه سازی برای تولید بدنه 206 مورد بازدید قرا رگرفت.

در این سالن 85 درصد کار توسط رباتها انجام و هر 70 ثانیه یک بدنه 206 تحویل می شود و ازهر 2 هزار دستگاه یک بدنه برای تست کاملا بدنه به بخش تست تحویل می شود. همچنین در ادامه این بازدید سالن مونتاژ یک برای محصولات پژو 2008 ،‌دانگ فنگ ، اچ سی کراس و پارس TU5  از سوی مدیران رسانه های جمعی بازدید شد.

امضا قرارداد ١٠ جانبه طراحي و توليد پلت فرم محصولات جديد ايران خودرو

اعضای کنسرسیوم ده جانبه در مورد این قرار داد چه گفتند؟

قیمت جدید محصولات ایران خودرو با افزایش قیمت (شهریور 96)

وجه خرید محصولات صرفا به حساب ایران خودرو واریز شود

(سامانه پیامکی اصل بخرید) ایساکو راهی برای تشخیص قطعات اصلی

هایما اس 5 چه در چنته دارد؟ +قیمت احتمالی

داخلی سازی 40 درصدی پژو 2008 تا پایان سال 97

اصحاب رسانه ، سفیران اطلاع رسانی صنعت و اقتصاد کشورهستند

رتبه نخست خدمات پس از فروش ایران خودرو برای هشتمین سال متوالی

 

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی