پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

اتوبوس برقی BYD

ایتالیا، جدیدترین مشتری اتوبوس های الکتریکی BYD

BYD در ایتالیا خط اتوبوس برقی را در شهر تورین ایتالیا با حضور مقامات و شهرداری شهر تورین راه اندازی کرد که به تفصیر در ذیل شرح و اعلام می شود. طی مراسمی در مرکز تاریخی شهر تورین ایتالیا، خودروساز چینی BYD اولین ناوگان اتوبوس های برقی را برای خدمت در حمل و نقل عمومی […]

امیر
دوشنبه - ۳ مهر ۱۳۹۶

BYD در ایتالیا خط اتوبوس برقی را در شهر تورین ایتالیا با حضور مقامات و شهرداری شهر تورین راه اندازی کرد که به تفصیر در ذیل شرح و اعلام می شود.

طی مراسمی در مرکز تاریخی شهر تورین ایتالیا، خودروساز چینی BYD اولین ناوگان اتوبوس های برقی را برای خدمت در حمل و نقل عمومی این کشور، تحویل داد. البته ناوگان مورد بحث فعلأ فقط شامل سه دستگاه اتوبوس برقی می شود!

این اتوبوس های برقی مرکز شهر ناحیه Piedmont را به خارج از شهر متصل می کند و با حضور مقامات و شهردار تورین و مقابل دیدگان مردم تحویل داده شد. BYD سپتامبر سال گذشته توانست مناقصه ای برای ناوگان اتوبوس 12 متری الکتریکی را در کشور ایتالیا برنده شود و در مراسم نام برده، اولین سه دستگاه از ناوگان 23 دستگاه تحویل ایتالیا گردید که در تورین فعالیت می کنند و سه دستگاه بعدی هم قرار است که در شهر مجاور یعنی نووارو به ناوگان حمل و نقل عمومی این شهر خدمت کنند. علاوه بر این، BYD خدمات 10 ساله را برای این اتوبوس ها عرضه می کند.

BYD پرچمدار تولید اتوبوس های برقی در دنیاست. این خودروساز پیشگام چینی مدعی است که تا پایان سال 2016 میلادی، بیش از 20 هزار سفارش را برای ساخت اتوبوس الکتریکی دریافت کرده است. این اتوبوس ها با بالاترین کیفیت و استانداردهای اروپایی ساخته می شوند و حالا ایتالیا هم به جرگه مشتریان این خودروساز چینی می پیوندد.

مسئولین BYD در اینباره می گویند: “ما مفتخریم که اولین ناوگان اتوبوس های الکتریکی 12 متری تورین را تأمین می کنیم و این یک دستاورد بزرگ دیگر برای BYD به شمار می رود. خوشحال هستیم که در دنیای پر رقابت امروزی بر سر نیرومحرکه الکتریکی، توانستیم این مناقصه را برنده شویم.”

در حال حاضر، ایتالیا، انگلستان، فرانسه و اسکاندیناوی جزو بهترین مشتریان اتوبوس های الکتریکی BYD هستند. سازمان GTT (شبکه حمل و نقل شهر و برون شهری تورین) که اتوبوس های BYD را به خدمت می گیرد مدعی است که ناوگان اتوبوسرانی این شهر، از 1100 دستگاه اتوبوس تشکیل شده که بیش از دو میلیون نفر را جابجا می کند و اتوبوس های الکتریکی جدید که طی پنج سال آینده خریداری می شوند، توسط BYD تأمین خواهند شد.

BYD ،به بزرگترین خودروساز الکتریکی دنیا تبدیل می شود!

چینیِ نشکن/ بررسی اجمالی BYD S6

فروش اقساطی BYD S6 و پیش فروش BYD F3 (شهریور 96)

عملکرد بی وای دی S6 در تست تصادف+ فیلم

بنویسید تانگ، بخوانید تانک! / بررسی بی وای دی تانگ پیش از عرضه در بازار

گزارش نمایشگاه خودرو تبریز (۱۲)/ بی وای دی پیشگام در عرصه خودروهای الکتریکی

گزارش نمایشگاه خودرو تبریز (1)/حضور کارمانیا با سبدی متنوع از محصولات بی وای دی

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی