پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

وانت آریسان

فروش نقدی و اقساطی وانت آریسان (مهر 96)

فروش نقدی و اقساطی وانت آریسان توسط گروه خودروسازی ایران خودرو در مهر ماه سال جاری طبق شرح و جدول ذیل اعلام می شود. شرایط فروش خودروی وانت آریسان از روز چهارشنبه مورخ 96/07/12 تا زمان تکمیل ظرفیت به شرح زیر است بروزرسانی: شرایط فروش پیکاپ ریچ توسط پارس خودرو اعلام شد فروش نقدی و […]

امیر
چهارشنبه - ۱۲ مهر ۱۳۹۶

فروش نقدی و اقساطی وانت آریسان توسط گروه خودروسازی ایران خودرو در مهر ماه سال جاری طبق شرح و جدول ذیل اعلام می شود.

شرایط فروش خودروی وانت آریسان از روز چهارشنبه مورخ 96/07/12 تا زمان تکمیل ظرفیت به شرح زیر است

بروزرسانی:

شرایط فروش پیکاپ ریچ توسط پارس خودرو اعلام شد

فروش نقدی و اعتباری وانت نیسان (تیر 97)

فروش نقدی و اعتباری وانت آریسان (فروردین 97)

فروش نقدی و اقساطی وانت آریسان (مهر 96) :

فروش نقدی و اقساطی وانت آریسان (مهر 96)

فروش نقدی و اقساطی وانت آریسان (مهر 96)

وانت آریسان

وانت پیکان با قیمت ارزان و هزینه نگهداری پایین، گزینه محبوبی برای قشر کارگر جامعه بود و اگر مراعاتش را می‌کردید، صاحب‌اش رادچار دردسر نمی‌کرد. اما نداشتن ایربگ و ای‌بی‌اس و قدیمی شدن تکنولوژی ساخت‌اش، باعث شد تا وانت باری تازه‌نفس جای آن‌را در بازار بگیرد و در مقابل وانت پراید قدعلم کند. آریسان روی پلت‌فرم پژو 405 و پارس ساخته می‌شود و نسبت به وانت پراید، فرم ظاهری‌اش بیش‌تر به یک پیکاپ شبیه است. نمای جلو شما را به یاد پژو پارس می‌اندازد و چراغ‌های ایستاده عقب هم جالب‌توجه هستند.

وانت آریسان

در همان نگاه اول می‌فهمید که فضای بار آریسان نسبت به وانت پراید بیش‌تر است. این وانت دیفرانسیل عقب قابلیت حمل وزن بیش‌تری نسبت به وانت پراید را دارد و در مدل گازسوز می‌تواند باری به وزن 830 کیلوگرم را حمل کند. هم‌چنین در نسخه گازسوز محل قرارگرفتن مخزن‌های گاز در کفی قسمت بار تعبیه شده تا فضای این قسمت را اشغال نکند. فضای کابین نسبت به وانت پراید حس بهتری منتقل می‌کند. البته نباید فراموش کنید که هرچه پول دهید ‌آش می‌خورید! داشبورد آریسان مشابه پارس و 405 جدید است و به سیستم صوتی با پخش سی‌دی و فرمان هیدرولیک نیز مجهز شده. فضای کابین نسبت به وانت پراید جادارتر است و داخل آن آزادی عمل بیش‌تری دارید.

وانت آریسان

مشخصات فنی وانت آریسان:

در دل آریسان همان پیشرانه آشنای وانت پیکان و روآ جا خوش کرده، با این تفاوت که در این وانت بار سبک، این پیشرانهOHVG II دست‌خوش تغییراتی از جمله افزایش حجم تا 1696 سی‌سی شده و قدرت آن بیش‌تر از قبل است و از استادارد یورو4 بهره می‌برد. وانت آریسان با قدرت 87 اسب‌بخار و گشتاور 140 نیوتن‌متر، وضعیت بهتری نسبت به وانت پراید دارد، اما از وزن 1240 کیلویی بدنه آن نیز نباید گذشت که باعث می‌شود سرعت عکس‌العملی مشابه پراید داشته باشد.

وانت آریسان

آریسان نیز هم‌چون پراید وانت به‌صورت بنزینی و پایه گازسوز عرضه می‌شود که قدرت موتور و وزن بار قابل حمل در مدل گازسوز کم‌تر است. مخزن بنزین آریسان 52 لیتر و مخزن گاز آن 70 لیتر گنجایش دارد. هم‌چنین جالب است بدانید، شنیده‌ها حاکی از آن است که آریسان در گیرباکس و شاسی اشتراکاتی با وانت مزدا معروف یا همان کارا دارد.

وانت آریسان

کدام وانت را بخریم؟ مقایسه وانت آریسان و وانت پراید

افتتاح خط تولید وانت آریسان در عراق

افتتاح خط تولید موتور وانت آریسان در شرکت ایدم

قیمت جدید وانت کاپرا 2 (مهر 96)

فروش نقدی و اقساطی وانت پیکاپ فوتون (مهر 96)

وانت پراید 2 ستاره شد

وانت هایی که چراغ تولیدشان خاموش شد

جانشین نیسان وانت از کجا می آید؟

خداحافظی با وانت نیسان آبی تا پایان سال 97

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی