پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

خودرو های ایندی (6)

قدرت خودرو های ایندی کار تا 900 اسب بخار ارتقا می یابند

به تازگی یک برنامه بلند مدت برای خودروهای مسابقه ای ایندی تدوین شده است که تا سال 2021 قدرت آنها تا 900 اسب بخار افزایش خواهد یافت. به گفته جی فرای رئیس بخش برگزاری مسابقات ایندی, یک برنامه بلند مدت بین سال های 2021 تا 2026 برای مسابقات ایندی در نظر گرفته شده است تا […]

ارشیا
سه شنبه - ۱ خرداد ۱۳۹۷

به تازگی یک برنامه بلند مدت برای خودروهای مسابقه ای ایندی تدوین شده است که تا سال 2021 قدرت آنها تا 900 اسب بخار افزایش خواهد یافت.

به گفته جی فرای رئیس بخش برگزاری مسابقات ایندی, یک برنامه بلند مدت بین سال های 2021 تا 2026 برای مسابقات ایندی در نظر گرفته شده است تا قدرتشان به 900 اسب بخار ارتقا یابد. به گقته فرای: رانندگان از ما در خواست قدرت بیشتر کرده اند و این امر به کمک سخت کوشی کمپانی های هوندا و شورولت عملی خواهد شد. علاوه بر این پیش بینی شده است که کمپانی ها تا سال 2026 بتوانند به قدرت 1000 اسب بخار دست یابند.

خودرو های ایندی (2)

این قدرت به همراه بهره گیری از سیستم KERS که در خودرو های فرمول یک هم استفاده می شود (سیستم بازیابی انرژی سینتیکی) یک پله تکنولوژی خودرو های ایندی را بالاتر خواهد برد. موتور های فعلی مورد استفاده در مسابقات 2.2 لیتر حجم دارند اما قرار است تا سال 2021 این حجم به 2.4 لیتر تغییر کند. تغییر در نوع و سیستم سوخت, استفاده از توربو های جدید و سیستم اینترکولر متفاوت برای افزایش قدرت خودرو ها از طرف کمپانی ها پیشنهاد شده است. موتور های فعلی 750 اسب بخار قدرت تولید می کنند. به گفته جیم کمپل رئیس بخش موتور اسپرت کمپانی جنرال موتورز : موتور 6 سیلندر توربو 2.4 لیتری که قرار است تا سال 2021 به تولید برسد از پیشرفته ترین تکنولوژی خودرو های اسپرت شورولت استفاده خواهد کرد.

برای ما استفاده از سیستم های مشترک در خودرو های مسابقه ای و خودروهای شهری از اهمیت بالایی برخوردار است. به گفته رئیس تیم هوندا: قوانین جدید برای استفاده از حجم بالاتر در خودرو های ایندی برای تماشاگران جذابیت ایجاد خواهد کرد و نوعی چالش برای تیم هوندا پرفورمنس خواهد بود.

خودرو های ایندی (5)

نویسنده: ارشیا شیخ الاسلامی

حضور کوروت ZR1 در مسابقات INDY 500 سال 2019

حضور نیسان به عنوان اولین خودروساز ژاپنی در مسابقات فرمول E

آشنایی با مسابقات نسکار / هیجان به سبک یانکی ها

استون مارتین والکایری با تکنولوژی ای پیشرفته تر از خودروی فرمول یک ساخته می شود!

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی