پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

رستوران بنتلی (3)

ساخت رستوران بنتلی بر فراز کوه های امارات / غذای لاکچری فقط به مدت 7 روز!

تاکنون بارها دیده شده که کمپانی های خودروسازی خارج از فعالیت خود به ساخت دوچرخه، ساعت و لوازم جانبی دیگر پرداخته باشند. اما به تازگی کمپانی بنتلی به منظور گرامیداشت ورود نمونه کانتیننتال GT به بازار خاورمیانه، بر فراز بلندترین کوه دوبی رستورانی را احداث کرده است. اما این رستوران، یک رستوران عادی برای استفاده […]

ارشیا
سه شنبه - ۲۴ مهر ۱۳۹۷

تاکنون بارها دیده شده که کمپانی های خودروسازی خارج از فعالیت خود به ساخت دوچرخه، ساعت و لوازم جانبی دیگر پرداخته باشند. اما به تازگی کمپانی بنتلی به منظور گرامیداشت ورود نمونه کانتیننتال GT به بازار خاورمیانه، بر فراز بلندترین کوه دوبی رستورانی را احداث کرده است.

اما این رستوران، یک رستوران عادی برای استفاده عموم نیست. رستوران لاکچری بنتلی که بر فراز کوه  Jebel Jais احداث شده است، فقط برای مشتریان VIP و فقط به مدت 7 روز غذا سرو می کند. در آنجا مهمانان با 5 نوع غذای انگلیسی و آسیایی پذیرایی خواهند شد.

رستوران بنتلی (2)

غذاهای این رستوران توسط Colin Clague، آشپز مشهور تهیه می شوند که البته هیچ کس به جز مشتریان خاص بنتلی که رابطه خوبی با این کمپانی دارند نمی تواند دستپخت او را بچشند. قبل تر انواع و اقسام بدل کاری ها و هیجانات مختلف را برای معرفی نمونه های جدید از سوی سایر کمپانی ها دیده بودیم.

رستوران بنتلی (5)

اما تاکنون هیچ یک از کمپانی های خودروسازی همانند بنتلی به ساخت رستورانی در بالاترین نقطه کوه فکر نکرده بودند. شاید کمی سردرگم شده باشید که این همه هزینه آنهم برای ساخت رستورانی که فقط برای افرادی خاص غذا سرو می کند کمی عجیب باشد. اما احتمالا این کمپانی در برنامه های آتی خود در خاورمیانه از این رستوران استفاده خواهد کرد.

نویسنده: ارشیا شیخ الاسلامی

معرفی بنتلی مولسان W.O Edition به مناسبت 100 سالگی کمپانی

ماکت پورشه 919 با قیمتی نزدیک به یک فورد فیستا!

میز تحریر لامبورگینی با قیمتی بیشتر از مزدا میاتا جدید!

هتل متصل / راه حلی جدید برای سفرهای خارج شهر

کتاب تاریخچه فراری با قیمتی بیشتر از تویوتا کمری!

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی