پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

بنتلی مولسان (1)

معرفی بنتلی مولسان W.O Edition به مناسبت 100 سالگی کمپانی

Walter Owen (W.O.) Bentley در سال 1919 کمپانی خودروسازی خود را بنا نهاد. بنتلی اکنون به مناسبت تولد 100 این کمپانی, مدل مخصوصی از مولسان را با نام W.O Edition معرفی کرده است که در سال 2019 وارد بازار خواهد شد. این خودرو تنها در تیراژ 100 عدد ساخته می شود و هر نمونه میل […]

ارشیا
جمعه - ۲۲ تیر ۱۳۹۷

Walter Owen (W.O.) Bentley در سال 1919 کمپانی خودروسازی خود را بنا نهاد. بنتلی اکنون به مناسبت تولد 100 این کمپانی, مدل مخصوصی از مولسان را با نام W.O Edition معرفی کرده است که در سال 2019 وارد بازار خواهد شد.

این خودرو تنها در تیراژ 100 عدد ساخته می شود و هر نمونه میل لنگی برپایه موتور 8 لیتری شخص والتر بنتلی در سال 1930 خواهد داشت. خودرویی که در سال 1930 تولید شد, آخرین خودرویی بود که والتر بنتلی برای کمپانی طراحی کرد و از یک موتور 8 لیتری بهره می برد. این خودرو در نمایشگاه Monterey Car Week ماه آینده در کایفرنیا رونمایی خواهد شد. این خودرو در رنگ مشکی و در 3 تیپ بیس, سرعت و با ویل بیس کشیده تر ارائه می شود.

بنتلی برای این نمونه از موتور 6.75 لیتری 8 سیلندر با یک گیربکس 8 سرعته استفاده کرده است. تیپ بیس و ویل بیس کشیده تر از 505 اسب بخار قدرت و 752 پوند بر فوت بهره می برند. تیپ سرعت هم از 530 اسب بخار قدرت و گشتاور خارق العاده 811 پوند بر فوت بهره می برد.

بنتلی مولسان (2)

به این ترتیب 0 تا 100 نمونه سرعت 4.8 ثانیه و برای دو نمونه دیگر 5.3 ثانیه خواهد بود. در قسمت داخلی از طراحی لوکسی استفاده شده است و 4 نوع چوب مختلف در ساخت کابین داخلی به کار رفته است.

در قسمت عقب خودرو هم یک کابینت کوچک برای خنک نگه داشتن نوشیدنی به کار رفته است. در قسمت عقبی سیستم صوتی تصویری بنتلی با نام  Bentley brassجهت سرگرمی سرنشینان قرار گرفته است. این خودرو در تاریخ 24-26 آگوست در Monterey به نمایش در می آید.

بنتلی مولسان (6)

نویسنده: ارشیا شیخ الاسلامی

لردهای انگلیسی در برابر ژنرال آلمانی

بنتلی Barnato در سال 2019 از راه می رسد

تمایل جگوار، لندروور و بنتلی برای ورود به بازار ایران

شکافی عمیق در کلاس ‌هایپرلوکس‌ها!

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی