پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

جنسیس G70 (4)

معرفی جدیدترین محصول جنسیس

برند جنسیس به‌‌عنوان زیرمجموعه لوکس از گروه خودروسازی کیا هیوندای از محصول جدید خودرو جنسیس G70 رونمایی کرد. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو برند جنسیس به‌‌عنوان زیرمجموعه لوکس از گروه خودروسازی کیا هیوندای در سال ۲۰۱۵ تأسیس شد. عملکرد جنسیس مشابه لکسوس برای تویوتا است؛ درحالی‌که پلتفرم اصلی از شرکت مادر را با تجهیزات […]

سبحان قالیباف
پنجشنبه - ۲۰ شهریور ۱۳۹۹

برند جنسیس به‌‌عنوان زیرمجموعه لوکس از گروه خودروسازی کیا هیوندای از محصول جدید خودرو جنسیس G70 رونمایی کرد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

برند جنسیس به‌‌عنوان زیرمجموعه لوکس از گروه خودروسازی کیا هیوندای در سال ۲۰۱۵ تأسیس شد. عملکرد جنسیس مشابه لکسوس برای تویوتا است؛ درحالی‌که پلتفرم اصلی از شرکت مادر را با تجهیزات رفاهی بیشتر و طراحی متفاوت و کیفیت ساخت بهتر ارائه می‌دهد. این ترفند تجاری ارزش برندها و جایگاه آن‌ها در بازار را بهبود می‌دهد تا مشتریان بیشتر با بودجه‌های مختلف جذب شوند.

نسل اول جنسیس G70 با طراحی پیتر شرایر در سال ۲۰۱۷ رونمایی شد. این محصول ازنظر فنی، مشابهت زیادی با کیا استینگر داشت و تحسین منتقدان را برانگیخت. جنسیس G70 برای تولید در سال ۲۰۲۲ تغییر چهره‌ی کلی خواهد داد که در حد تغییر نسل است؛ اما بنابر شواهد موجود، فیس‌لیفت (Face lift) خواهد بود.

پس از معرفی G80 مدل ۲۰۲۱ در فروردین امسال، پیش‌بینی جزئیات ظاهری G70 مشکل نبود. این خودروها از دو خط موازی و باریک برای روشنایی اصلی استفاده می‌کنند که اصطلاحا لامپ‌های چهارگانه (Quad Lamps) نامیده می‌شوند. جلوپنجره با طرح پنج‌ضلعی و پوشش مشبک داخلی هم حجم‌دهی دارد تا حالتی شبیه به دماغه ایجاد کند. علاوه‌بر سپرها که نمایی حجیم و مدرن دارند، حفره‌هایی نیز در پشت چرخ و پایین گِل‌گیرها اضافه شده‌اند که در مدل قبلی G70 وجود نداشت. این تغییرات و ابتکارات ضمن بهبود ظاهری خودرو، بر کاهش مصرف سوخت و بهبود آیرودینامیک تأثیرگذار خواهد بود.

جنسیس G70 (3)

در عقب خودرو علاوه‌بر چراغ‌های خطی مشابه روشنایی جلو، حجم‌دهی جدید برای کاپوت عقب وجود دارد که نوعی بالچه با ساختار یکنواخت فراهم می‌کند. جایگاه اگزوزهای دوگانه در طرفین بدنه هم به‌لطف بازطراحی بسیار مناسب سپر عقب، بهبود یافته است. مدل جدید جنسیس G70 از چرخ‌های جدید با طرح‌های سفارشی برخوردار و فاقد آنتن کوسه‌ای یا هر تجهیز اضافی روی سقف پانورامیک خواهد بود.

جنسیس G70 (1)

تنها تصویر منتشرشده از فضای داخلی جنسیس G70 مدل ۲۰۲۲، تفاوت چندانی با نسخه‌ی فعلی ندارد. البته با نگاهی دقیق‌تر، می‌توان به تغییر طراحی دسته‌دنده و نصب نمایشگر لمسی مدرن با حاشیه کمتر‌ پی برد. این خودرو احتمالا با پنل پشت فرمان تمام‌دیجیتال برای مدل استاندارد یا سفارشی عرضه خواهد شد که در مدل اولیه از G70 وجود نداشت. فناوری‌های داخل کابین شامل به‌روزرسانی اینترنتی نرم‌افزارها، رابط‌های کاربری بین سیستم سرگرمی و گوشی هوشمند، شارژ بی‌سیم و ناوبری ماهواره‌ای نیز بهبود پیدا خواهند کرد.

هنوز اطلاعات دقیقی از مشخصات فنی جنسیس G70 مدل ۲۰۲۲ منتشر نشده است؛ اما به‌احتمال فراوان، نسخه‌ی مجهز به جعبه‌دنده‌ی دستی از خط‌تولید حذف خواهد شد. امروزه، مدل ۲۰۲۰ با قیمت تقریبا وسوسه‌انگیز ۳۶ هزار دلار فروخته می‌شود. این خودرو مجهز به پیشرانه‌ی دولیتر توربوشارژ با قدرت ۲۵۵ اسب‌بخار و گشتاور ۳۶۰ نیوتن‌متر، ۷ ثانیه بعد از شروع حرکت به سرعت ۱۰۰ کیلومتربرساعت می‌رسد و همراه جعبه‌دنده‌ی ۸ سرعته‌ی خودکار، میانگین مصرف سوخت ۱۰ لیتر در ۱۰۰ کیلومتر را فراهم می‌کند.

انتهای پیام/ منبع: زومیت

رولزرویس کره ای!/ معرفی جنسیس GV80

پیشرفت کیا و هیوندای در کیفیت

هیوندای با جنسیس Essentia به رقابت با تسلا می رود

هیوندای ، بنز و ب ام و را زیر سؤال برد!

بررسی و مقایسه جنسیس کوپه 2011 و فیس لیفت

جنسیس تا سال 2020 بیش از شش مدل به بازار عرضه می کند

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی