پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

نسخه آفرود هیوندای توسان

هیوندای توسان سنگین وزن، در نمایشگاه SEMA

هیوندای ، خودروساز کره‌ای که به دلیل رونمایی از کانسپت‌های سفارشی و سطح بالا  در نمایشگاه SEMA شناخته شده است، امسال نیز شیوه کار خود را حفظ کرده است.در گذشته ، نسخه‌هایی با عملکرد بالا از خودروهای جاده‌ای، مانند یک بیسموتو توسان ۷۰۰ اسب‌بخاری، یک بلاد تایپ ریسینگ ولستر توربو با قدرت ۵۰۰ اسب‌بخار و […]

javankhodro
دوشنبه - ۲۷ مهر ۱۳۹۴

هیوندای ، خودروساز کره‌ای که به دلیل رونمایی از کانسپت‌های سفارشی و سطح بالا  در نمایشگاه SEMA شناخته شده است، امسال نیز شیوه کار خود را حفظ کرده است.در گذشته ، نسخه‌هایی با عملکرد بالا از خودروهای جاده‌ای، مانند یک بیسموتو توسان ۷۰۰ اسب‌بخاری، یک بلاد تایپ ریسینگ ولستر توربو با قدرت ۵۰۰ اسب‌بخار و یک جنسیس کوپه سوپرشارژر شاهد بوده‌ایم، اما اکنون هیوندای، یک نسخه ویژه از توسان را برای نمایشگاه لاس‌وگاس معرفی کرده که کاملاً برای یک رانندگی آفرود آماده است.

هیوندای با راک‌استار پرفورمنس گاراژ (RPG) که در ساخت آفرودرهای وحشی از محصولات جیپ و تراک‌ها زبانزد است ، برای ساخت این توسان سنگین‌وزن مدل ۲۰۱۶ همکاری کرده است.راک‌استار از یک سیستم تعلیق آفرود سرسخت برای مقابله با موانع موجود بر سر راه خودرو، در زیر این کراس اوور استفاده کرده است.به این منظور با کاربرد سیستم شوک‌های تنظیم‌شونده «کینگ شوکز»، به اندازه ۶ اینچ (۱۵۲ میلی‌متر) به ارتفاع رانندگی توسان اضافه شده است. چسبندگی خودرو با استفاده از یک سری تایرهای مایکی تامپسون MTZ P3 تأمین می‌شود که نیازمند یک طراحی دوباره برای چرخ‌ها بوده است.

نسخه آفرود هیوندای توسان

در زیر کاپوت این آفرودر سرسخت ، از یک موتور ۱/۶ لیتری توربوشارژر چهار سیلندر استفاده شده است ، که همان موتور مورد استفاده در توسان استاندارد می باشد ،اما با این تفاوت که از تجهیزاتی مانند اگزوز «مگنا فلو»، مکش K&N، اصلاح جریان توربو و خنک‌کننده داخلی «میشی‌موتو»  در جهت ارتقا آن استفاده شده است.

هیوندای توسان در این نسخه ویژه از یک طراحی سیاه‌رنگ همراه با الگوهای خاکستری و زرد برخوردار شده است.طراحی تهاجمی سپرها و راکرهای ویژه، به توسان کمک می‌کنند تا در هنگام رانندگی خارج از جاده همه‌چیز را از سر راهش کنار بزند و ضربات احتمالی را دفع کند.

نسخه آفرود هیوندای توسان

از نظر ظاهری، هیوندای توسان در این نسخه از یک طراحی سیاه‌رنگ همراه با الگوهای خاکستری و زرد برخوردار شده است. طراحی تهاجمی سپرها و راکرهای ویژه، به توسان کمک می‌کنند تا در هنگام رانندگی خارج از جاده همه‌چیز را از سر راهش کنار بزند و ضربات احتمالی را دفع کند.

 

راک‌استار پرفورمنس گاراژ هیوندای توسان در نمایشگاه SEMA 2015 به صورت رسمی رونمایی خواهد شد.

به نقل از پدال

دیدگاه خود را بنویسید

نظرات کاربران

کیوسک مطبوعاتی