پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

پرشیا خودرو

طرح فروش ویژه انواع خودرو های ب ام و و مینی و خودرو های وارداتی

شرایط فروش منعطف جدید پرشیا خودرو برای انواع خودروهای ب ام‌ و و مینی و برندهای وارداتی اعلام شد. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو طرح فروش اعتباری خودروهای ب ‌ام ‌و و مینی و انواع خودروهای وارداتی که در طرح های پیشین با پیش پرداخت 20% و 30% انجام می پذیرفت، با توجه به […]

سبحان قالیباف
یکشنبه - ۱۱ آبان ۱۳۹۹

شرایط فروش منعطف جدید پرشیا خودرو برای انواع خودروهای ب ام‌ و و مینی و برندهای وارداتی اعلام شد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

طرح فروش اعتباری خودروهای ب ‌ام ‌و و مینی و انواع خودروهای وارداتی که در طرح های پیشین با پیش پرداخت 20% و 30% انجام می پذیرفت، با توجه به نیاز مشتریان گرامی و در راستای منعطف سازی شرایط فروش، با تمرکز بر طرح های جدید با پیش پرداخت 40 یا 50 درصدی و بازپرداخت اقساط 12 ماهه در شرکت پرشیا خودرو آغاز گردید.

شرکت پرشیا خودرو به عنوان تنها شرکت ارائه دهنده فروش و خدمات پس از فروش خودروهای ب ام و و مینی در ایران به جهت استقبال هموطنان عزیز، در طرح فروش جدید خود این امکان را برای مشتریان فراهم نموده است تا با پیش پرداخت 40 و 50 درصدی، اقدام به خرید انواع خودروهای ب ام و و مینی و دیگر خودروهای وارداتی نموده و الباقی را به صورت اقساط 12 ماهه بازپرداخت کنند.

لازم به ذکر است برای آسودگی خیال و اطمینان خاطر هرچه بیشتر مشتریان عزیز، کلیه خودروهای برند ب ام و عرضه شده توسط شرکت پرشیا خودرو و در این طرح فروش، دارای گواهی تاییدیه سلامت فنی و بدنه (Persia Khodro Premium Selection ) و همچنین تاییدیه اصالت مدارک می باشند و به همراه با گارانتی عرضه می گردند.

علاقمندان می توانند با مراجعه به تمامی نمایندگی ها و عاملیت های مجاز پرشیا خودرو اقدام خرید نموده و یا همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره تلفن ۴۵۹۱ (کد شهر۰۲۱) داخلی ۳ تماس حاصل نمایند و یا با مراجعه به وبسایت این شرکت به آدرس http://www.persiakhodro.irاز آخرین شرایط فروش اطلاع پیدا کنند.

انتهای پیام/

از نیسان گاوی تا اتاق تانک!/ مروری بر جالب ترین لقب های خودرویی در ایران

معرفی خدمات پس از فروش در نمایندگی مرکزی پرشیا خودرو کد 102 شریعتی

شرایط جدید فروش اقساطی و اعتباری خودرو در پرشیا خودرو آغاز گردید

نمایندگی ها و عاملیت های برتر پرشیا خودرو معرفی شدند

مسابقه عکاسی پرشیا خودرو به مناسبت 29 مرداد ماه و روز جهانی عکاسی با محوریت خودرو های ب ام و و مینی

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی