پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

بازار خودرو

قیمت خودرو همچنان روند نزولی را طی می کند

نایب رییس اتحادیه نمایشگاه‌داران خودرو تهران بیان کرد: هرچند شورای رقابت مجوز افزایش بیشتر قیمت کارخانه‌ای را به خودروسازان داخلی داده، اما به دلیل اینکه بازار کشش ندارد، این افزایش‌ها هم روند کاهشی قیمت‌ها را تغییر نداده است. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو نعمت‌الله کاشانی نایب رییس اتحادیه نمایشگاه‌داران خودرو تهران گفت: این روزها […]

سبحان قالیباف
دوشنبه - ۱۲ آبان ۱۳۹۹

نایب رییس اتحادیه نمایشگاه‌داران خودرو تهران بیان کرد: هرچند شورای رقابت مجوز افزایش بیشتر قیمت کارخانه‌ای را به خودروسازان داخلی داده، اما به دلیل اینکه بازار کشش ندارد، این افزایش‌ها هم روند کاهشی قیمت‌ها را تغییر نداده است.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

نعمت‌الله کاشانی نایب رییس اتحادیه نمایشگاه‌داران خودرو تهران گفت: این روزها شاهد تشکیل صف عرضه خودرو و در مقابل، نبود تقاضا در بازار هستیم و کاهشی شدن نرخ ارز سبب شده تا مردم امیدوار به کاهش بیشتر قیمت‌ها، از خرید دست بکشند.

وی تاکیدکرد:‌ هرچند شورای رقابت مجوز افزایش بیشتر قیمت کارخانه‌ای را به خودروسازان داخلی داده، اما به دلیل اینکه بازار کشش ندارد، این افزایش‌ها هم روند کاهشی قیمت‌ها را تغییر نداده است.

کاشانی ادامه‌داد: قیمت‌ها در ماه های گذشته آن قدر بی ضابطه بالا رفته که در عمل توان خریدی برای مردم وجود ندارد، توصیه ما به مردم نیز نخریدن خودرو در شرایط کنونی است.

انتهای پیام/ منبع: ایرنا

سکان قیمت گذاری 55 درصد خودروهای تولید داخل در اختیار شورای رقابت

طرح عرضه خودرو در بورس در دست بررسی کمیته خودرو

فولادسازان عامل گرانی خودرو در بازار

ارتقاء و به روز رسانی شبکه نمایندگی های مدیران خودرو برای سرویس بهتر

باشگاه یک میلیاردی ها/ سدان‌ های نسبتا بزرگ به‌علاوه و منهای یک میلیارد تومان در بازار دست‌دوم‌ها

وزارت صمت و کمیسیون صنایع مجلس بر سر قیمت گذاری خودرو توافق کردند

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی