معرفی نسخه به روز رسانی شده رنو ترافیک

کمپانی رنو رسما نسخه به روزرسانی شده جدید ون ترافیک را معرفی کرد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

در ماه آپریل بود که مشخص شد رنو در حال توسعه یک نسخه به روزرسانی شده دیگر از ون ترافیک است؛ تعجب ما به این دلیل بود که رنو یک سال قبل از آن نسخه فیس لیفت ترافیک را رونمایی کرده بود.

در ابتدا تصور کردیم که رنو در حال توسعه نسل جدید ترافیک است، ولی پس از آن مشخص شد که رنو قصد معرفی یک نسخه به روزرسانی شده دیگر برای ترافیک را دارد. حال امروز کمپانی رنو رسما نسخه به روزرسانی شده جدید ون ترافیک را معرفی کرده است.

رنو ترافیک مدل 2020

طراحی نمای بیرونی خودرو

از نظر استایل بیرونی، نسخه فیس لیفت رنو ترافیک تفاوت چندانی با نسخه پیشین این ون محبوب اروپایی ندارد.

اما با این وجود به روزرسانی ظهری مهمی همچون کاپوت شکیل تر، سپرهایی جدید و چراغ های جدید تمام LED برای رنو ترافیک فیس لیفت تدارک دیده شده است.

به طور کلی باید اظهار کرد که این تغییرات باعث گیراتر و مدرن تر شدن استایل بیرونی رنو ترافیک شده و این برند فرانسوی مانند سایر محصولات جدیدی که معرفی کرده، لوگوی خود را در ابعادی بسیار بزرگ و از جنس کروم درون جلوپنجره این ون نصب کرده است.

طراحی کابین و تکنولوژی های به کار رفته در آن

تغییرات اعمال شده در کابین رنو ترافیک فیس لیفت به مراتب گسترده تر از نمای بیرونی است. رنو یک داشبورد تمام جدید برای این خودروی ون نصب کرده که دارای فضاهای بیشتری برای قراردادن اشیا و وسایل است.

همچنین یک نمایشگر لمسی تبلت مانند برای سیستم سرگرمی و اطلاع رسانی این خودرو درنظر گرفته شده است. این نمایشگر هشت اینچی به صورت استاندارد از درگاه اپل کار پلی و اندروید اتو پشتیبانی می کند.

رنو در داخل کابین ترافیک، پد شارژ بدون سیم تلفن همراه را نیز تعبیه کرده است. به لطف طراحی جدید داشبورد و رودری ها و کنسول میانی، سرنشینان داخل کابین ترافیک فیس لیفت، 86 لیتر فضا برای قراردادن اشیا و وسایل کوچک در اختیار دارند که حجم چشمگیری است.

در زمینه تکنولوی باید اظهار کرد که رنو ترافیک تجهیزات ایمنی و رفاهی استاندارد بسیار متنوعی را در اختیار مشتری قرار می دهد؛ البته مشتری قادر است که به صورت آپشنال سطح تجهیزات رفاهی و ایمنی این ون را افزایش دهد. برخی از تجهیزات درنظر گرفته شده برای ون ترافیک رنو شامل کروز کنترل تطبیقی، ترمز اضطراری، هشدار تغییر خطوط و رادار نقطه کور هستند.

مشخصات فنی 

از آنجایی که این خودرو تنها یک فیس لیفت بوده، نباید انتظا تغییر زیادی را در زیر کاپوت آن داشت. بدین ترتیب رنو همچنان ون ترافیک را با یک پیشرانه دو لیتری دیزلی با سه سطح قدرت راهی بازار می کند. بسته به نسخه انتخابی، این پیشرانه دیزلی قادر به تولید 110، 150 و 170 اسب بخار قدرت است.

نسخه های ضعیف تر این پیشرانه صرفا با یک گیربکس شش سرعته دستی کوپل شده اند، اما مدل های قدرتمندتر دارای یک جعبه دنده دو کلاچه اتوماتیک هستند. تمامی نسخه های این پیشرانه دیزلی قادر به پاس کردن استانداردهای آلایندگی یورو 6D بوده که جدیدترین و سختگیرانه ترین استاندارد آلایندگی وضع شده در اروپا هستند.

رنو قصد دارد که نسخه به روزرسانی شده ترافیک را از ماه مارس به بازار جهانی عرضه کند.

انتهای پیام/ منبع: خودرونویس

ماشین سواری با حداقل بودجه/ رنو پی کی بخریم یا دوو ماتیز ؟

باشگاه یک میلیاردی ها/ سدان‌ های نسبتا بزرگ به‌علاوه و منهای یک میلیارد تومان در بازار دست‌دوم‌ها

داچیا نخستین محصول تمام الکتریکی خود را معرفی کرد

بازگشت به بازی!/ رنو تلیسمان بخریم یا کیا اپتیما JF؟

علت عدم شماره گذاری خودروهای رنو و پراید چیست؟

نیسان و هوندا در یک قدمی ادغام

نسل جدید مگان معرفی شد

ایساکو تعمیرگاه تخصصی بهنام کرمان موتور آمیکو مدیران خودرو

نظر شما !!