پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

خدمات مدیران خودرو (2)

تلاش مستمر مدیران خودرو برای ارتقا شبکه خدمات پس از فروش به ثمر نشست

شرکت مدیران خودرو در طول چند سال گذشته همواره تلاش و کوشش مستمر برای ارتقاء شبکه خدمات پس از فروش خود داشته است. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو شرکت مدیران خودرو در طول چند سال گذشته همواره تلاش و کوشش مستمر برای ارتقاء شبکه خدمات پس از فروش خود داشته است و با توجه […]

سبحان قالیباف
شنبه - ۲۴ آبان ۱۳۹۹

شرکت مدیران خودرو در طول چند سال گذشته همواره تلاش و کوشش مستمر برای ارتقاء شبکه خدمات پس از فروش خود داشته است.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

شرکت مدیران خودرو در طول چند سال گذشته همواره تلاش و کوشش مستمر برای ارتقاء شبکه خدمات پس از فروش خود داشته است و با توجه به اهمیت این بخش برنامه های گسترده ایی را تدارک دیده است که ماحصل آن ارتقاء این بخش از رتبه 14 در سال 1396 به رتبه 5 در سال 1398 است.

عاملی که موجب ارتقا شرکت مدیران خودرو در بخش خدمات پس از فروش به عنوان بزرگ ترین تولید کننده بخش خصوصی کشور تاثیرگذار بوده، سیستم یکپارچه و کار تیمی بوده که توانسته به سرعت وضعیت خدمات پس از فروش را بهبود بخشد.

مواردی که سبب ارتقا 9 پله ایی شرکت خدمات پس از فروش شرکت مدیران خودرو توسط شرکت ارزیابی کیفی استاندارد کشور ( ISQI ) شده است به شرح زیر است:

  1. استانداردهای بصری نمایندگان مجاز در تمامی حوزه ها و به خصوص فضای پذیرش و انتظار مشتریان
  2. پیاده سازی سیستمهای مدیریت کیفیت
  3. تجهیز نمایندگان به ماشین آلات روز نمایندگی
  4. آموزش مستمر پرسنل شبکه نمایندگان
  5. پیاده سازی فرایندهای خدمات پس از فروش مطابق با آخرین استاندارد وزارت صنایع
  6. ارتقاء در حوزه ارزیابی های شرکت بازرسی کیفیت استاندارد ایران ( ISQI)

با توجه به اقدامات صورت گرفته توسط شرکت مدیران خودرو باید اشاره کرد که چه امتیازاتی برای این شرکت حاصل شده است .

  1. ارتقاء رتبه ارزیابی شرکت کیفیت و استاندارد ایران از رتبه 14 در سال 1396 به رتبه 5 در سال 1398
  2. افزایش امتیاز رضایت مندی مشتریان از 684 در سه ماه اول سال 1397 به 723 در سه ماه اول سال 1399
  3. وضعیت افزایش نمایندگان مجاز از امتیاز 59 و رتبه 15 به امتیاز 81 و رتبه 5 بر اساس آخرین ارزیابی موسسه کیفیت و استاندارد
  4. افزایش امتیاز کارایی نمایندگان مجاز از امتیاز 71.9 در سال 1397 به امتیاز 74 در سال 1399 بر اساس آخرین ارزیابی سازمان کیفیت و استاندارد که این موضوع تعمیر و تحویل به موقع خودروهای مراجعه کننده به تعمیرگاه ها را نشان می دهد.

در مجموع تامین مناسب قطعات یدکی و افزایش کیفیت محصولات نیز در میزان افزایش مشتریان تاثیر مهمی داشته است.

انتهای پیام/

کمپین طراحی خودرو مفهومی مدیران خودرو آغاز شد

مزایای خدمات پس از فروش خودروهای شرکت مدیران خودرو دلیلی جهت انتخاب آنان

بهبود جامع مراکز خدمات پس از فروش شرکت مدیران خودرو

آشنایی با طرح ” خرید و فروش خودروهای کارکرده ” مدیران خودرو در نمایندگی لطفی پور

ارتقاء و به روز رسانی شبکه نمایندگی های مدیران خودرو برای سرویس بهتر

مدیران خودرو با کمپین #من_مراقبم به دنبال ایفای مسئولیت اجتماعی خود

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی