پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

خودرو تیگو 7

تیگو 7 موفق به کسب رتبه نخست از نظر میزان ارزش نگهداری شد

خودرو تیگو 7 یک کراس اوور جمع و جور است که توانسته در بازار پر رقابت برزیل رتبه نخست را در این سگمنت به لحاظ نرخ تعمیر و نگهداری در میان چندین کراس اوور معروف بدست بیاورد . به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو خودرو تیگو7 یک کراس اوور جمع و جور است که توانسته […]

سبحان قالیباف
سه شنبه - ۲۷ آبان ۱۳۹۹

خودرو تیگو 7 یک کراس اوور جمع و جور است که توانسته در بازار پر رقابت برزیل رتبه نخست را در این سگمنت به لحاظ نرخ تعمیر و نگهداری در میان چندین کراس اوور معروف بدست بیاورد .

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

خودرو تیگو7 یک کراس اوور جمع و جور است که توانسته در بازار پر رقابت برزیل رتبه نخست را در این سگمنت به لحاظ نرخ تعمیر و نگهداری در میان چندین کراس اوور معروف بدست بیاورد .

این خودرو موفق شد تا دارای کمترین میزان استهلاک -5.41% شود که این درصد در مقایسه با خودروهای بنامی چون جیپ compass ، فولکس واگن تیگوان و هیوندای توسان بدست آمده است.

نشریه کواتروداس یکی از معتبرترین نشریات خودرویی در کشور برزیل بوده که کسب این رتبه برای خودرو تیگو7 به لحاظ نرخ تعمیر و نگهداری برجسته است و قابلیت یک محصول قوی و اعتماد و شناخت برزیلی ها را به این خودرو نشان میدهد .

یکی از عواملی که باعث شد تا خودروی تیگو7 در رتبه نخست این ارزیابی قرار گیرد کیفیت بالای این خودرو بوده، چرا که این خودرو با پلت فرم کاملا حرفه ایی ساخته شده که در آن از فناوری های شرکت لوکس ساز و معروف بریتانیائی تندرور استفاده شده است.

شایان ذکر است که تیگو7 آزمایش های گوناگون زیست محیطی ،جاده ایی و 100 آزمایش تقریبی شامل دوام ،قابلیت اطمینان، و آزمون های مربوط به دمای هوا ، ارتفاع و… را با موفقیت گذرانده است.

همچنین خودرو تیگو7 در سال 2017 در مسابقات رالی تاکلیماکان شرکت کرد و به عنوان یک خودروی تولید انبوه موفق به کسب رتبه نخست شد.

یکی دیگر از عوامل برتری خودروی تیگو7 در این ارزیابی ، حجم بالای فروش آن در بازارهای صادراتی است.

همچنین این نرخ پائین نگهداری و هزینه ها باعث شده تا این خودرو در کشور برزیل بازار دست دوم مناسبی را داشته و تصویر مناسبی را از برند خود ارائه دهد .

در مجموع میتوان نشان داد که خودرو تیگو7 دارای کیفیت و قابلیت اعتماد بالا میباشد و توانسته مصرف کنندگان را راضی نگاه دارد و مشتریان بیشتری را در سرتاسر جهان به دست بیاورد .

انتهای پیام/

خودروهای مدیران خودرو از مفهوم تا واقعیت

چرا تیگو 7 مدیران خودرو یک انتخاب مناسب است؟

چری تیگو7 جدید رونمایی شد + عکس

1 سال با چری تیگو7 ، شاسی بلند درخشان چینی

نسخه قدرتمند X55 در چین رونمایی شد

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی