پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

خط تولید ایران خودرو

باید به سمت تولید خودروهای هوشمند و تمام برقی برویم

معاون علمی و فناوری رییس جمهور کشور بیان کرد: ما نیز در آینده باید به سمت تولید خودروهای هوشمند و برقی برود تا از این موضوع عقب نمانیم. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رییس جمهور در نشست مشترک با وزیر صمت و رییس گروه اقتصادی معاونت بررسی دفتر […]

سبحان قالیباف
سه شنبه - ۱۱ آذر ۱۳۹۹

معاون علمی و فناوری رییس جمهور کشور بیان کرد: ما نیز در آینده باید به سمت تولید خودروهای هوشمند و برقی برود تا از این موضوع عقب نمانیم.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رییس جمهور در نشست مشترک با وزیر صمت و رییس گروه اقتصادی معاونت بررسی دفتر مقام معظم رهبری که در خصوص بررسی طرح تولید خودروی مدرن و اقتصادی برگزار شد، اظهار کرد: ایجاد نوآوری با استفاده از طراحی های داخلی بیشتر خواهد شد و به همین لحاظ در طرح تولید خودروی ارزان قیمت و مدرن بر روی طراحی داخلی با استفاده از ظرفیت‌های داخل کشور تأکید داریم.

وی با اعلام اینکه اگر طراحی دست خودمان باشد، خلق خودرو خواهیم کرد، گفت: از کپی کاری در حوزه خودرو و مونتاژ باید بیرون بیاییم و به سمت خلق خودرو با استفاده از طراحی نیروهای متخصص کشورمان و نخبگان حرکت کنیم.

معاون علمی و فناوری رییس جمهور در ادامه با تأکید بر اینکه آینده صنعت خودرو در هوشمند سازی است، بیان کرد: کشور ما نیز در آینده باید به سمت تولید خودروهای هوشمند و برقی برود تا از این موضوع عقب نمانیم که این مهم را نیز در دستور کار داریم.

شایان ذکر است که در این جلسه با حضور علیرضا رزم حسینی«وزیر صنعت، معدن و تجارت» و علی آقا محمدی«رییس گروه اقتصادی معاونت بررسی دفتر مقام معظم رهبری و عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام»، طرح تولید خودروی مدرن و اقتصادی از سوی معاونت علمی فناوری ریاست جمهوری با ورود به عمق داخلی سازی بیشتر، توجه به تاب آوری و پلتفرم های مشترک با استفاده از ظرفیت دو خودروساز بزرگ کشورمان(ایران خودرو و سایپا) و همچنین بخش خصوصی مورد بررسی قرار گرفت.

انتهای پیام/

واردات خودرو به شرطها و شروطها/ آیا واردات خودرو هم انحصاری می شود؟

بسته جهش تولید صنعت خودرو تدوین شد

ایران خودرو با همکاری جهاد دانشگاهی گیربکس‌های نیمه اتوماتیک طراحی و تولید می کند

سرعت داخلی سازی در صنایع خودروسازی کم شد/ تداوم داخلی سازی نیازمند سرمایه گذاری بیشتر است

متعادل سازی بازار خودرو با واردات خودرو بدون انتقال ارز

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی