پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

بازار خودرو

تازمانی که خودروسازی در انحصار است قیمت ها متعادل نمی شود!

به گفته وزیر صمت، باید خودروسازی را از انحصار خارج کنیم و سیاست‌ وزارت صمت این است تا زمانی که خودرو انحصاری است، قیمت‌ها متعادل نیست. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو علی رضا رزم حسینی وزیر صمت اظهار کرد: در هر صورت به دنبال این هستیم که خودروسازی را از انحصار خارج کنیم و […]

سبحان قالیباف
یکشنبه - ۱۴ دی ۱۳۹۹

به گفته وزیر صمت، باید خودروسازی را از انحصار خارج کنیم و سیاست‌ وزارت صمت این است تا زمانی که خودرو انحصاری است، قیمت‌ها متعادل نیست.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

علی رضا رزم حسینی وزیر صمت اظهار کرد: در هر صورت به دنبال این هستیم که خودروسازی را از انحصار خارج کنیم و سیاست‌ وزارت صمت این است تا زمانی که خودرو انحصاری است، قیمت‌ها متعادل نیست.

وی تاکید کرد: باید تلاش کنیم تا شرکت‌های جدید را در بازار خودرو تقویت کنیم تا اینها بیشتر در بازار فعالیت کنند و کیفیت خودرو نیز مورد توجه خاص خواهد بود.

وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: با توجه به ظرفیت بالای آذربایجان در صنعت خودرو باید توجه بیشتری به این بخش شود، خودروسازی توسعه یابد و وزارت صمت نیز در این خصوص آمادگی دارد.

رزم حسینی به ظرفیت بالای شرکت تراکتورسازی نیز اشاره کرد و گفت: این شرکت می‌تواند صنعت خودروسازی را هم در کنارش ایجاد کند و ایدرو هم می‌تواند در آذربایجان شرقی کمک و مشارکت داشته باشد.

انتهای پیام/ منبع: ایرنا

بازار خودرو دوباره به ساحل آرامش رسید

مخالفت کمیسیون صنایع مجلس با فرمول قیمت گذاری شورای رقابت

روزانه 2 هزار دستگاه خودرو راهی بازار می‌شود

چرا قطعات مورد نیاز تولید خودرو به موقع ترخیص نمی شود؟!

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی