پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

تیگو 7

استفاده از پلتفرم پیشرفته T1X در کراس اوور تیگو7

کراس اوور تیگو 7 شرکت مدیران خودرو نخستین خودرویی است که از پلتفرم پیشرفته T1X بهره می برد. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو بسیاری از خودروسازان چند ملیتی ، به ویژه فولکس واگن و نیسان رنو ، از سیستم عامل های مدولار برای ساخت طیف متنوعی از خودروها استفاده می کنند. بر اساس گزارش […]

سبحان قالیباف
پنجشنبه - ۲۵ دی ۱۳۹۹

کراس اوور تیگو 7 شرکت مدیران خودرو نخستین خودرویی است که از پلتفرم پیشرفته T1X بهره می برد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

بسیاری از خودروسازان چند ملیتی ، به ویژه فولکس واگن و نیسان رنو ، از سیستم عامل های مدولار برای ساخت طیف متنوعی از خودروها استفاده می کنند.

بر اساس گزارش ها ، پلتفرم T1X یک پلتفرم SUV حرفه ای است ، به دنبال روند توسعه رو به جلو شکل گیری و تلفیق فن آوری های Jaguar Land Rover ، توسط یک تیم حرفه ایی ساخته شده است ، محصولات توسعه یافته توسط پلتفرم T1X دارای فضای جلو و عقب بهتر و جادار تر هستند و می توان با این پلتفرم پیشرفته مدل های 5-7 صندلی تولید کرد.

بیایید نگاهی به زمینه توسعه پلتفرم T1X بیندازیم که توسط تیم بین المللی ساخته شده و ترکیبی از فناوری Jaguar Land Rover است.

از مزایای این پلتفرم می توان به قابلیت استفاده از انواع پیشرانه ها از جمله موتورهای تنفس طبیعی، موتورهای توربوشارژ و انرژی جدید PHEV اشاره کرد.

در این پلتفرم حتی میتوان اندازه بدنه را با توجه به نیاز تغییر داد و بسیار انعطاف پذیر است.

تیگو 7.

نکته قابل توجه در مورد این پلتفرم این است که می تواند از نظر ایمنی ، کنترل ، راحتی و سایر جنبه های خودرو از مسافران محافظت کند.

تیگو7 مدیران خودرو اولین خودرویی است که از این پلتفرم قوی و مدرن استفاده کرده است که می توان نتیجه مثبت و بازخورد خوب این پلتفرم را از زبان مالکان این خودرو شنید چرا که پس از چند سال حضور قدرتمند تیگو7 نگاه ها به سمت این برند با کیفیت به شدت ارتقا یافته و مردم بیش از پیش با نگاهی دقیق به سمت خرید و استفاده از این کراس اوور لوکس و جذاب تمایل پیدا کرده اند.

این کراس اوور مدرن از سیستم های کمک پایداری قابل توجه مانند EBA-DTC-HHC-TCS-ESP بهره میبرد که در کنار استفاده از 6 ایربگ ده نقطه ایی و ترمز پارک برقی و اتوهلد نوید بخش تجربه رانندگی ایمن و لذت بخش برای راننده و سرنشینان این خودرو است.

تیگو7 با بهره مندی از سیستم تعلیق پیشرفته چندگانه سواری نرم و بی صدایی را داشته و در پیچ های جاده ها راننده با اعتماد به نفس میتواند از هر مسیری بدون لغزش و بیش فرمانی عبور نماید.

انتهای پیام/

ام وی ام ایکس 22 انتخاب ایده آل جوانان

زمان ارائه آثار مسابقه طراحی خودرو مفهومی مدیران خودرو تمدید شد

شرایط جدید فروش محصولات مدیران خودرو/ حداقل پیش پرداخت ، اقساط 5 ساله ، موعد تحویل 30 روز کاری

آپشن های جدید ، برای شاسی بلند خوش سابقه بازار کشور

نگاهی به جوایز مسابقه طراحی خودرو مفهومی مدیران خودرو

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی