پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

شرکت مدیران خودرو

کمک های آموزشی شرکت مدیران خودرو به دانش آموزان محروم

شرکت مدیران خودرو در راستای مسئولیت اجتماعی خود 200 عدد تبلت را به عنوان کمک آموزشی به کودکان محروم شهرستان اهدا کرد. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو شرکت مدیران خودرو در اقدامی هماهنگ با ارگانهای دولتی و اجرایی استان کرمان شهرستان بم تعداد ۲۰۰ عدد تبلت را به عنوان کمک آموزشی به کودکان محروم […]

سبحان قالیباف
شنبه - ۴ بهمن ۱۳۹۹

شرکت مدیران خودرو در راستای مسئولیت اجتماعی خود 200 عدد تبلت را به عنوان کمک آموزشی به کودکان محروم شهرستان اهدا کرد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

شرکت مدیران خودرو در اقدامی هماهنگ با ارگانهای دولتی و اجرایی استان کرمان شهرستان بم تعداد ۲۰۰ عدد تبلت را به عنوان کمک آموزشی به کودکان محروم شهرستان بم در حضور برخی مقامات دولتی این شهر اهداء کرد.

این حرکت در راستای طرح های مسئولیت اجتماعی این شرکت بوده که در طول ساله ای اخیر این شرکت تلاش کرده تا این مسئولیت را به شکل مناسب در هنگام اتفاقات غیر قابل بیش بینی و همچنین کمکهای اجتماعی به عنوان یک برند مسئول به انجام برساند.

از سوی دیگر شرکت مدیران خودرو به عنوان بزرگترین تولید کننده بخش خصوصی صنعت خودروسازی کشور شناخته می شود که کارخانه تولید محصولات آن در منطقه اقتصادی ویژه ارگ بم واقع شده و این شرکت در طول ۱۵ سال فعالیت خود توانسته اشتغال بالایی را در این منطقه ایجاد کند و تاثیر مناسب فرهنگی و اجتماعی بگذارد.

استفاده از نیروی جوان محلی در این منطقه و ایجاد اشتغال بر اقتصاد این منطقه نیز تاثیر مناسبی گذاشته و به نوعی این شرکت تلاش کرده تا در حد امکان در راستای مسئولیت خود به عنوان یک تولید کننده داخلی همواره حمایت های لازم را از مردم زحمتکش و شریف این منطقه از ایران عزیز داشته باشد .

انتهای پیام/

نمایندگی های فروش مدیران خودرو روزهای جمعه هم فعال است

کمپین طراحی شرکت مدیران خودرو ، راهی برای کشف استعدادهای جوان

ام وی ام ایکس 55 ، کراس اوور خاص بازار ایران

ایمنی برجسته محصولات آریزو

استفاده از پلتفرم پیشرفته T1X در کراس اوور تیگو7

ام وی ام ایکس 22 انتخاب ایده آل جوانان

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی