پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

خودروی یاماها

عرض اندام یاماها با خودروی شخصی در توکیو

شرکتی ژاپنی معروف یاماها ، که در زمینه موتورسیکلت سازی معتبر است ، اکنون قصد دارد که در چهل و چهارمین دوره از نمایشگاه بین المللی اتومبییل‌های کانسپت توکیو ژاپن، یک کانسپت خودروی اسپرت را معرفی کند تا در زمینه خودروسازی نیز عرض اندام کند.  بر اساس اعلام رسمی شرکت سازنده، طرحی که ارئه شده […]

javankhodro
شنبه - ۹ آبان ۱۳۹۴

شرکتی ژاپنی معروف یاماها ، که در زمینه موتورسیکلت سازی معتبر است ، اکنون قصد دارد که در چهل و چهارمین دوره از نمایشگاه بین المللی اتومبییل‌های کانسپت توکیو ژاپن، یک کانسپت خودروی اسپرت را معرفی کند تا در زمینه خودروسازی نیز عرض اندام کند.

 بر اساس اعلام رسمی شرکت سازنده، طرحی که ارئه شده است در مدت زمان 5 ماه طراحی و توسعه پیدا کرده است ، که دارای ابعاد 3900 میلی متری در طول، 1720 میلی متری در عرض و ارتفاعی 1170 میلی متری در ارتفاع بوده و بدنه آن هم توسط فیبرکربن توسعه و تکامل پیدا کرده است .

خودروی یاماها

نیروی لازمه برای به حرکت در آوردن این خودرو یاماها ، به وسیله یک موتور 3 سیلندر 1 لیتری کوچک 80 اسبی ، تولید می شود.

از نظر شکل ظاهری ، این خودرو با توجه به اینکه از سوی شرکتی طراحی شده است که برای اولین بار است پا به عرصه خودروسازی گذاشته است ، چهره ای بسیار جذاب و خشن و متناسب با خودرو های اسپرت دارد .با اینکه این خودروی یاماها کمی ریز اندام است اما به خوبی نکات آیرودینامیکی را رعایت کرده است و همواره به چهره آرایی و زیبایی آن هم توجه شده است که نشانه آن را می‌توان در خطوط و برآمدگی‌های روی کاپوت و آینه‌هایی آیرودینامیکی و همچنین چراغ‌های نواری شکل پیشرفته و ورودی‌های بزرگ روی سپر با تیغه‌ای بزرگ در زیر آن، مشاهده کرد.

خودروی یاماها

 طراحی جلویی خودرو جذاب و قابل قبول است، اما طراحی عقبی آن با وجود رعایت مسائل آیرودینامیکی، چندان چنگی به دل نمی‌‌زند که این مسئله برای شماها ممکن است متفاوت باشد.

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی