پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

بازدید سلیمانی از غرفه کروز (1)

کروز جزء شرکت های توانمند در حوزه قطعات الکترونیکی است/ آمادگی سایپا برای همکاری بیشتر با قطعه سازان

مدیر عامل گروه خودروسازی سایپا در حاشیه بازدید از غرفه شرکت کروز گفت: کروز یکی از شرکت های بسیار فعال و توانمند در حوزه سیستم های الکترونیکی و قطعات متفاوت است. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو جواد سلیمانی مدیر عامل گروه خودروسازی سایپا ضمن حضور در آخرین روز از نمایشگاه قطعات، لوازم و مجموعه […]

سبحان قالیباف
چهارشنبه - ۱۵ بهمن ۱۳۹۹

مدیر عامل گروه خودروسازی سایپا در حاشیه بازدید از غرفه شرکت کروز گفت: کروز یکی از شرکت های بسیار فعال و توانمند در حوزه سیستم های الکترونیکی و قطعات متفاوت است.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

جواد سلیمانی مدیر عامل گروه خودروسازی سایپا ضمن حضور در آخرین روز از نمایشگاه قطعات، لوازم و مجموعه های خودرو از غرفه کروز بازدید کرد.

سلیمانی در حاشیه این بازدید در خصوص ارزیابی از توانمندی های قطعه سازان شرکت کننده در پانزدهمین نمایشگاه قطعات خودرو گفت: حضور این شرکت ها نشان دهنده توانمندی قوی صنعت قطعه سازی در کشور است و اکنون می توانند در سطوح بالاتر ورود و قطعات جدیدتر تولید کنند. در صنعت خودرو سایپا نیز این آمادگی را داریم تا همکاری خوبی با قطعه سازان داشته باشیم و نیاز خود را از طریق قطعه سازان داخلی تامین کنیم.

مدیر عامل گروه خودروسازی سایپا در خصوص قطعه سازی کروز اظهار کرد: کروز یکی از شرکت های بسیار فعال و توانمند در حوزه سیستم های الکترونیکی و قطعات متفاوت است و از دستاوردهای این قطعه ساز جای تقدیر و تشکر وجود دارد.

گفتنی است شرکت کروز به تازگی با راه اندازی بزرگترین و پیشرفته ترین مرکز تحقیق و نوآوری توانسته بسیاری از قطعات پیشرفته خودرو از جمله ECU، کنترلر ایربگ و… را بومی سازی کند و در این راستا ضمن همکاری با دانشگاه معتبر کشور سبب افزایش اشتغالزایی و کاهش ارزبری شده است. این قطعه ساز تامین کننده 30 درصد از نیاز خودروسازان داخلی است و به همت مهندسان داخلی به سطح بالایی از دانش دست یافته تا مطابق با نیاز خودروسازان آنچه که در صنعت خودروسازی نیاز دارند، طراحی و تولید نماید.

بازدید سلیمانی از غرفه کروز (2)

انتهای پیام/

تولید پنجمین نسل ECU و نخستین نسل ACU توسط کروز/ برتری نمونه ایرانی از محصول خارجی

وزیر صمت ازکنترلر ایربگ (ACU) تولیدی کروز رونمایی کرد

تقدیر وزیر صمت از اقدامات موثر کروز در بومی سازی قطعات خودرو

شرکت کروز در پانزدهمین نمایشگاه بین المللی قطعات خودرو حضور می یابد

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی