پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

گروه بهمن در خدمات پس از فروش فراتر از استانداردهای داخلی گام برداشته است

مدیرعامل شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران معتقد است؛ طی چند سال گذشته پیشرفت چشمگیری در گروه بهمن شاهد بودیم وحتی این مجموعه توانسته فراتر از استاندارهای داخلی گام بردارد. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو اشکان گلپایگانی مدیر عامل شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران ( (ISQIبا اشاره به مدرن ترین مرکز خدمات خودرویی […]

سبحان قالیباف
چهارشنبه - ۲۲ بهمن ۱۳۹۹

مدیرعامل شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران معتقد است؛ طی چند سال گذشته پیشرفت چشمگیری در گروه بهمن شاهد بودیم وحتی این مجموعه توانسته فراتر از استاندارهای داخلی گام بردارد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

اشکان گلپایگانی مدیر عامل شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران ( (ISQIبا اشاره به مدرن ترین مرکز خدمات خودرویی گروه بهمنگفت: سال هاست در ایران تلاش می کنیم تا استانداردهای خدمات پس از فروش را به سطح استانداردهای جهانی برسانیم و مواردی کهدر خودروسازی های بزرگ جهان رعایت می شود را بتوانیم در نمایندگی های خودروسازان داخلی پیاده سازی کنیم.

وی افزود: تلاش های زیادی در این زمینه صورت گرفته است، دستورالعمل ارزیابی خدمات پس از فروش که از سال 1375 در دستور کارقرار گرفته است، الگو برداری از استانداردهای شرکت های متفاوت خارجی است که عمدتا مشغول فعالیت در ایران بودند و به صورتتجمیع درآمده تا هر آنچه که قابل اشتراک در تمام شرکت های خودروسازی است را بتوانیم پیگیری و اعمال کنیم و شرکت ها نیز هدفگذاری کردند تا بتوانند به این شاخص ها نزدیک و حتی فراتر از این شاخص ها عبور کنند.

مدیرعامل شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران خاطرنشان کرد: امروز گروه بهمن با الگو برداری دقیق از شرکت های بین المللیتوانسته حتی فراتر از استانداردهایی که در داخل تعریف کردیم گام بردارد و با توجه به پتانسیل خوبی که در این گروه خودروسازی وجوددارد و پیشرفت چشمگیری که طی سال های اخیر شاهد بودیم، امیدواریم به صورت فرآیندی، سازماندهی خوبی در آن صورت گیرد وبتواند به الگویی برای سایر شرکت های علاقه مند به توسعه کیفی تبدیل شود.

گفتنی است گروه بهمن در راستای ارائه خدمات بهتر و با کیفیت تر و جلب رضایت مشتریان خود، اقدام به افتتاح مدرن ترین مرکزخدمات خودرویی مطابق با استانداردهای جهانی در سایت دو واقع در کیلومتر 13 جاده مخصوص کرده است.

این مرکز دارای رتبه 1 کیفی بوده و شامل 14 واحد پذیرش با رعایت تمامی پروتکل های بهداشتی، سالن انتظار، کافی شاپ، بخشامانات و غیره بوده که در طراحی همه این فضاها از المان های زیبا استفاده شده است.

این نمایندگی در حال حاضر روزانه ظرفیت پذیرش 85 دستگاه خودرو را دارد و در اوایل خرداد ماه سال 1400، با اضافه شدن دو سالنجدید به این مجموعه ظرفیت پذیرش به روزی 218 دستگاه افزایش پیدا می کند. این مرکز خدمات پس از فروش پیشرفته دارای 1100 مترفضای سرپوشیده بوده که 150 متر مربع آن فضای لوکس جهت استراحت و استقرار مشتریان تعبیه شده است و در صورت تمایل میتوانند به مراحل تعمیر و سرویس خودروهای خود نظارت کنند چرا که محل استراحت و استقرار آنها مشرف به سالن تعمیرات و خدماتاست.

انتهای پیام/

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی