پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

عرضه خودرو در بورس

عرضه خودروهای تولید شده داخلی در بورس کالا

سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی از عرضه خودروهای تولید شده داخلی در بورس کالا خبر داد. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو حجت‌الله فیروزی سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: در جلسه کمیسیون، ماده ۴ طرح ساماندهی صنعت خودرو اعاده شده از شورای نگهبان با حضور نماینده شورای نگهبان […]

سبحان قالیباف
چهارشنبه - ۲۹ بهمن ۱۳۹۹

سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی از عرضه خودروهای تولید شده داخلی در بورس کالا خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

حجت‌الله فیروزی سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: در جلسه کمیسیون، ماده ۴ طرح ساماندهی صنعت خودرو اعاده شده از شورای نگهبان با حضور نماینده شورای نگهبان مورد بررسی قرار گرفت و اصلاح شد، بر اساس این اصلاح مقرر شد خودروهای تولید شده داخلی در بورس عرضه شوند.

وی اشاره کرد: در این ماده قیمت پایه عرضه خودرو در بورس توسط سازمان حمایت از مصرف کننده تعیین شده و ساز و کار تحقق این مهم باید در بورس مهیا شود.

نماینده مردم فسا در مجلس یادآور شد: طرح ساماندهی صنعت خودرو مصوب مجلس دهم بود که شورای نگهبان به ماده ۴ آن ایراد گرفت. این موضوع در جلسه امروز کمیسیون بررسی و ایرادات آن رفع شد.

وی درباره طرح طرح تحول بازار و صنعت خودروی سبک که در کمیسیون صنایع مجلس یازدهم تدوین شده، گفت: کلیات این طرح در کمیسیون صنایع و معادن تصویب شده و جزئیات آن در دست بررسی است و کمیسیون پس از بررسی بودجه به آن رسیدگی خواهد کرد.

فیروزی افزود: علاوه بر عرضه خودرو در بورس، مسائلی مانند کیفیت، بومی سازی، قطعه سازان، خدمات پس از فروش و… نیز در آن بررسی شده است.

انتهای پیام/ منبع: ایسنا

تصویب طرح عرضه خودرو در بورس کالا در کمیسیون صنایع مجلس

پایان باز داستان عرضه خودرو در بورس

لزوم عرضه هرچه سریعتر خودرو در بورس

شیوه قیمت گذاری خودرو شورای رقابت بالانس ایجاد می کند

اگر خودرو در بورس عرضه شود دیگر خبری از قیمت منصفانه نیست!

هنوز در مورد عرضه خودرو در بورس با وزیر به توافق نرسیده ایم

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی