پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

مک لارن F1 (3)

حراج خودرویی که تنها 106 دستگاه از آن ساخته شد/ مک لارن F1 قرمز، گزینه ای جذاب برای مجموعه داران

مک لارن F1 بدون اغراق، یکی از جذاب ترین سوپراسپرت های تمام دوران بوده، به تازگی یک نمونه از این خودرو رای ورود به حراج معرفی شده که با رنگ قرمز خود تبدیل به گزینه ای جذاب برای مجموعه داران شده است. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو یکی از جذاب ترین سوپراسپرت های صنعت […]

سبحان قالیباف
سه شنبه - ۱۹ اسفند ۱۳۹۹

مک لارن F1 بدون اغراق، یکی از جذاب ترین سوپراسپرت های تمام دوران بوده، به تازگی یک نمونه از این خودرو رای ورود به حراج معرفی شده که با رنگ قرمز خود تبدیل به گزینه ای جذاب برای مجموعه داران شده است.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

یکی از جذاب ترین سوپراسپرت های صنعت خودرو که در سال 1992 معرفی شد مک لارن F1 بوده این خودرو جذاب که تولید آن تا 1998 ادامه داشت، تنها 106 دستگاه از آن عرضه شد و از این تعداد فقط 7 دستگاه سهم بازار آمریکا بوده است.

خودرویی که توسط گوردون مورای و پیتر استیونز مشهور طراحی شده بود از یک پیشرانه 6.1 لیتری 12 سیلندر با 627 اسب بخار خروجی و گشتاور 650 نیوتن متر استفاده می کرد.

مک لارن F1 (2)

از منظر ابعاد، اف1 برابر با 4287 میلیمتر در طول، 1820 میلیمتر در عرض و 1140 میلیمتر در ارتفاع توسعه یافته است. وزن خالص آن نیز برابر با 1138 کیلوگرم است.

اخیرا یک نمونه مدل 1995 از F1 برای ورود به حراج معرفی شده که با رنگ قرمز خود تبدیل به گزینه ای جذاب برای مجموعه داران شده است. خودرو در وضعیت بسیار مطلوبی نگهداری شده و تمامی بخش های آن در سلامت کامل قرار دارند.

مک لارن F1 (1)

در قسمت پیشرانه نیز نمونه استاندارد 12 سیلندر S70/2 از ب ام و بدون هیچگونه تغییری حفظ شده است. این موتور با ردلاین 7500 rpm یکی از بهترین موتورهای درون سوز تمام دوران است. در بخش جعبه دنده نیز نمونه استاندارد 6 سرعته دستی حفظ شده است.

انتهای پیام/ منبع: عصر ایران

جراحی یک رویا/ تیونینگ مک لارن 765LT توسط هنسی

کلکسیون های رویایی!/ نگاهی به جذاب ترین و ارزشمندترین مجموعه های اتومبیل (قسمت اول)

سپر به سپر مک لارن!/ درخشش مرسدس بنز AMG GT بلک سریز در پیست های اتومبیلرانی

صورت زخمی/ زندگینامه رانندگان مشهور اتومبیلرانی (نیکی لائودا)

میلیاردر عشق ماشین!/ مانی خوشبین و کلکسیونی از خاص ترین خودروهای جهان

نفس پیست، هوای خیابان/ مقایسه مک لارن 600LT، لامبورگینی اوراکان پرفورمانته و پورشه ۹۱۱ GT3 RS

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی