پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

W۱۹۸مرسدس

حراج یکی از چهاردستگاه گالوینگ ،در محدوده 6 میلیون دلار

حراجی RM Sotheby’s ، به زودی گالوینگ W۱۹۸ بی‌نظیری را به حراج می گذارد که گمان می کنیم ، به قیمتی در محدوده 6 میلیون دلار به فروش برسد.این قیمت به پول ما حدودا بیست و نیم میلیارد تومان می شود که برای یک گالوینگ عادی پرداخت نخواهد شد. این مرسدس حراجی ، یکی از […]

javankhodro
چهارشنبه - ۱۳ آبان ۱۳۹۴

حراجی RM Sotheby’s ، به زودی گالوینگ W۱۹۸ بی‌نظیری را به حراج می گذارد که گمان می کنیم ، به قیمتی در محدوده 6 میلیون دلار به فروش برسد.این قیمت به پول ما حدودا بیست و نیم میلیارد تومان می شود که برای یک گالوینگ عادی پرداخت نخواهد شد.

این مرسدس حراجی ، یکی از تنها چهار دستگاه گالوینگی است که مرسدس مخصوصا برای پیست و مسابقات سال 1955 کوک کرده بود.از این مدل هم برای آزمون خودرویی و هم برای مسابقه استفاده شده است ، که از جمله افتخارات آن ، باید به حضور در توغ‌دُفغانس 1956 و کسب مقام دوم این رقابت با رانندگی سِر استرلینگ ماس فقید اشاره کرد.

در کل ، گالوینگ ها پرطرفدارترین خودرو های کلکسیونی مرسدس پس از جنگ جهانی دوم نزد کلکسیونر ها هستند و بالاترین مبلغ پرداختی برای یک 300SL گالوینگ مرسدس، 4 میلیون و 620 هزار دلار بوده که سال 2012 در حراجی اسکاتس‌دِیل گودینگ‌اَندکامپِنی به ثبت رسید.

 W۱۹۸مرسدس W۱۹۸مرسدسW۱۹۸مرسدس

اگر خودروی آلمانی دارید، مراقب جیبتان باشید !

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی