پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

ممنوعیت تردد شبانه

ساعت منع تردد شبانه در تهران تغییر کرد

به گفته دبیر کمیته اجتماعی انتظامی ستاد ملی مدیریت کرونا، ساعت اجرای منع تردد شبانه در شهرها از 22 تا 3 بامداد است. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو پس از اتمام ایام تعطیلات نوروز و پایان سفرها با وجود اینکه مقامات وزارت بهداشت هشدارهایی مبنی سفرنرفتن به مردم اعلام کرده بودند اما چنین اتفاقی […]

سبحان قالیباف
یکشنبه - ۲۲ فروردین ۱۴۰۰

به گفته دبیر کمیته اجتماعی انتظامی ستاد ملی مدیریت کرونا، ساعت اجرای منع تردد شبانه در شهرها از 22 تا 3 بامداد است.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

پس از اتمام ایام تعطیلات نوروز و پایان سفرها با وجود اینکه مقامات وزارت بهداشت هشدارهایی مبنی سفرنرفتن به مردم اعلام کرده بودند اما چنین اتفاقی صورت نگرفت و این موضوع موجب شد تا ویروس کرونا مجددا در کشور اوج بگیرد.

در همین راستا مقامات اعلام کردند که پایتخت به مدت 10 روز تعطیل شود. علاوه بر این موضوع حسین قاسمی دبیر کمیته اجتماعی انتظامی ستاد ملی مدیریت کرونا گفت: ساعت اجرای منع تردد شبانه در شهرها از 22 تا 3 بامداد است.

وی افزود: در جداول محدودیت های کرونایی براساس رنگبندی شهرها این منع تردد از ساعت ٢١ تا ٣ بامداد اعلام شده اما بعد از تدوین آن در اصلاحیه ای ساعات اجرای مصوبه منع تردد از ساعت ٢٢ تا ٣ بامداد اعلام شد که در ویرایش بعدی جداول این موضوع تصحیح خواهد شد.

دبیر کمیته اجتماعی انتظامی ستاد ملی مدیریت کرونا تاکید کرد: به این ترتیب منع تردد از ساعت ٢٢ الی ٣ بامداد در شهرها اجرا خواهد شد.

انتهای پیام/

ورود خودرو با پلاک غیر بومی به شهرهای قرمز و نارنجی ممنوع است

افزایش نرخ بلیت مترو از اول اردیبهشت ماه

جریمه یک میلیونی پلاک های غیر بومی در شهرهای قرمز

واریز جریمه های کرونایی به خزانه دولت

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی