پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

خط تولید خودرو

هشدار کمیسیون صنایع به سازمان استاندارد

عضو هیات رئیسه کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: در صورتی که سازمان ملی استاندارد نسبت به اجرای استاندادهای 85 گانه حساسیت نداشته باشد کمیسیون صنایع و معادن مجلس به این موضوع ورود می‌کند. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو بهزاد رحیمی عضو هیات رئیسه کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: در حال حاضر که […]

سبحان قالیباف
دوشنبه - ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۰

عضو هیات رئیسه کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: در صورتی که سازمان ملی استاندارد نسبت به اجرای استاندادهای 85 گانه حساسیت نداشته باشد کمیسیون صنایع و معادن مجلس به این موضوع ورود می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

بهزاد رحیمی عضو هیات رئیسه کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: در حال حاضر که استاندادها تا حدودی اجرایی می‌شود نیز رضایت مصرف کننده جلب نشده و نارضایتی‌های بسیاری وجود دارد بنابراین حذف برخی از این استاندادها قابل قبول نیست.

نماینده مردم بانه و سقز در مجلس شورای اسلامی افزود: اجرای بسیاری از استاندادهای 85 گانه، هزینه‌ چندانی برای تولیدکنندگان ندارد برخی از آنها مربوط به مسائل زیست محیطی و برخی دیگر به رعایت مسائل ایمنی مرتبط است، بنابراین نمی توان آنها را نادیده گرفت.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم بیان کرد: با وجود ادعای خودروسازان در رعایت استاندادهای 85 گانه آمار تصادفات و حوادث جاده‌ای کنونی بسیار بالا است در نتیجه حذف این استاندادها به افزایش این آمار دامن می‌زند.

عضو هیات رئیسه کمیسیون صنایع و معادن مجلس تصریح کرد: در صورتی که سازمان ملی استاندارد نسبت به اجرای استاندادهای 85 گانه حساسیت نداشته باشد و خودروسازان را به اجرای آن ملزم نکند، کمیسیون صنایع و معادن مجلس به این موضوع ورود می‌کند.

انتهای پیام/ منبع: خانه ملت

ارتقا و بهره گیری از پلتفرم های جدید، وظایف محول شده به خودروسازان است

سايپا نوين، رويايي كه به‌همت كارگران به واقعيت تبديل شد

آزادسازی قیمت گذاری، واکسن شفا بخش صنعت خودرو

با عرضه خودرو در بورس کالا باید منتظر چه اعدادی باشیم؟

مرور جذاب ترین خودروهای استاد بزرگ بازی با فیبرکربن/ تیونینگ به سبک منصوری چه شکلی است؟

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی