پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

تاکسیرانی

افزایش 150 درصدی قیمت خودروها یکی از مشکلات نوسازی ناوگان تاکسیرانی

مدیرعامل اتحادیه تاکسیرانی‌های کشور بیان کرد: یکی از مشکلاتی که در روند نوسازی ناوگان تاکسیرانی وجود دارد. افزایش 150 درصدی قیمت خودروها است. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو مرتضی ضامنی مدیرعامل اتحادیه تاکسیرانی‌های کشور با اشاره به نوسازی تاکسی‌های فرسوده اظهار کرد: نوسازی تاکسی‌های فرسوده همیشه در دستور کار تاکسیرانی است و خوشبختانه ما […]

سبحان قالیباف
دوشنبه - ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۰

مدیرعامل اتحادیه تاکسیرانی‌های کشور بیان کرد: یکی از مشکلاتی که در روند نوسازی ناوگان تاکسیرانی وجود دارد. افزایش 150 درصدی قیمت خودروها است.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

مرتضی ضامنی مدیرعامل اتحادیه تاکسیرانی‌های کشور با اشاره به نوسازی تاکسی‌های فرسوده اظهار کرد: نوسازی تاکسی‌های فرسوده همیشه در دستور کار تاکسیرانی است و خوشبختانه ما در سال قبل توانستیم 9 هزار دستگاه تاکسی را نوسازی کنیم.

وی ادامه داد: امسال هم از ابتدای سال فرایند نوسازی شروع شده، اما مشکلاتی در این بخش همچنان وجود دارد که یکی از آن قیمت‌های خودرو است، زیرا به صورت فصلی افزایش پیدا می‌کند؛ البته گفتنی است که طرح نوسازی تاکسی‌های فرسوده از سال 95 شروع شده است؛ و تا به امروز شاهد افزایش 150 درصدی در حوزه قیمت خودرو‌هایی هستیم که برای تاکسی استفاده می‌شود.

مدیرعامل اتحادیه تاکسیرانی‌های کشور تصریح کرد: از طرفی یک سری تکالیف وجود دارد که دولت باید آن را انجام دهد و تسهیلات ارزان قیمت در اختیار تاکسیران‌ها قرار دهد و لازم است اجرایی شود، زیرا سرعت نوسازی را به شدت افزایش می‌دهد.

انتهای پیام/ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

علت اختلال در واریز سهمیه بنزین چیست؟

یک قدم تا افزایش نرخ کرایه تاکسی های اینترنتی!

نرخ کرایه تاکسی های پایتخت از اول اردیبهشت ماه افزایش می یابد

شهروندان از پرداخت الکترونیک برای کرایه تاکسی استفاده کنند

معافیت تاکسی های اینترنتی از مالیات بر ارزش افزوده

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی