پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

نسخه ویژه فیات

جواز ورود فیات ، با دو نسخه ویژه از 500X

شرکت خودروسازی ایتالیایی فیات ، که در مقایسه با دیگر کمپانی ها ، نامش کمتر شنیده می شود ، به تازگی از دو نسخه ویژه خود با نام های “چیکان (Chicane)” و “موبی (Mobi)” معرفی کرده است تا بتواند جواز حضور در جدیدترین دوره نمایشگاه بین المللی اتومبیل‌های تقویت شده “سما” را بدست آورد. برای نسخه […]

javankhodro
یکشنبه - ۱۷ آبان ۱۳۹۴

شرکت خودروسازی ایتالیایی فیات ، که در مقایسه با دیگر کمپانی ها ، نامش کمتر شنیده می شود ، به تازگی از دو نسخه ویژه خود با نام های “چیکان (Chicane)” و “موبی (Mobi)” معرفی کرده است تا بتواند جواز حضور در جدیدترین دوره نمایشگاه بین المللی اتومبیل‌های تقویت شده “سما” را بدست آورد.

برای نسخه چیکان، فیات یک رنگ بندی آبی کلی با راه راه‌های مشکی را در نظر گرفته و با ارائه یک کیت بدنه اسپرت، به تقویت بدنه این سری پرداخته که اجزا تشکیل دهنده این کیت شامل سقفی براق مشکی، یک فاسیا یا ورودی اسپرت جلو، رینگ‌های 20 اینچی آلیاژی برای چرخ‌ها و همچنین کاهش ارتفاع نسبت به نسخه استاندارد می‌شود.در زیر کاپوت از یک موتور 2.4 لیتری تایگرشارک  استفاده کرده است.

نسخه ویژه فیات نسخه ویژه فیات

فیات 500X موبی نیز در میان تصاویر، آن فیات 500 سفید رنگ است که علاوه بر رنگ اصلی سفید و سیاه بدنه، بخش‌های مختلف آن نیز همچون بخش‌های گارد مانند روی سپر، قاب داخلی چراغ‌ها و… به رنگ برنزی مات درآمده‌اند و خطوطی آبی رنگ نیز بر روی رینگ و قسمت پایین بدنه نقاشی شده است. پکیج تقویتی این نسخه نیز شامل رینگ‌های آلیاژی 18 اینچی، کاهش ارتفاع کف کابین تا سطح زمین و یک باربند حرفه‌ای شرکتی می‌شود. در زیر کاپوت این نسخه هم یک موتور 2.4 لیتری بکار گرفته شده که همچون دیگر نسخه 500X فیات، اطلاعاتی از مقدار قدرت و گشتاور تولیدی آن ارائه نشده است.

نسخه ویژه فیات نسخه ویژه فیات نسخه ویژه فیات

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی