پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

فورد موستانگ

پیرمردای پرحاشیه!/ فورد موستانگ محبوب دل پیرمردان

فورد موستانگ با در اختیار داشتن سهم 15 درصدی از بازار خودروهای کوپا اسپرت توانسته برای دومین سال پیاپی پرفروش‌ترین خودروی کلاس اسپرت تلقی شود. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو این طور که از اعداد و ارقام پیداست، اسب وحشی فورد این روزها روزهای خوبی را سپری می کند به این ترتیب که این […]

سبحان قالیباف
پنجشنبه - ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۰

فورد موستانگ با در اختیار داشتن سهم 15 درصدی از بازار خودروهای کوپا اسپرت توانسته برای دومین سال پیاپی پرفروش‌ترین خودروی کلاس اسپرت تلقی شود.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

این طور که از اعداد و ارقام پیداست، اسب وحشی فورد این روزها روزهای خوبی را سپری می کند به این ترتیب که این خودرو با در اختیار داشتن سهم 15 درصدی از بازار خودروهای کوپه اسپرت، برای دومین سال پیاپی توانسته پرفروش‌ترین خودروی کلاس اسپرت تلقی شود.

اما لابه لای این رکورد زنی ها و فتوحات جالب توجه موستانگ، یک خبر حسابی کمپانی فورد را نگران کرده است.

اطلاعاتی در دست است که نشان می‌دهد ششمین نسل از فورد موستانگ که با کد S550 شناخته می‌شود، بیشتر محبوب خریداران مسن‌تر بوده است. این روند دست‌کم برای 10 سال اخیر تکرار شده است.

فورد موستانگ 2021

اگرچه فورد کاملاً نسبت به این موضوع آگاه است ولی این نمی‌تواند مایه اصلی نگرانی شرکت باشد. مدیر بازاریابی این محصول می‌گوید بررسی‌های آماری نشان می‌دهد که سن خریداران موستانگ افزایش پیدا کرده است. اما این اتفاق نشان‌دهنده یک پدیده روانی است و حاکی از تغییر شخصیت خریداران است و ارتباطاتی به سن آنها ندارد.

فورد می‌گوید موستانگ یک فلسفه و تعبیری از یک مرحله در زندگی است. با این حال تردیدی نیست که این خودروی اسپرت هم‌چنان برای قشر جوانان نیز جذابیت دارد. اما باید اعتراف کرد که مشتریان مسن‌تر نسبت به قیمت و فضای داخلی آن توجه می‌کنند. می‌توان این موضوع را به روشنی در سطح بازار مشاهده کرد. موستانگ اکوبوست قیمت چندانی ندارد ولی نسخه 8 سیلندر آن هنوز هم مشتریان متعصبی دارد. مشتریانی که حاضرند برای قیمت پایه 36 هزار دلاری آن به راحتی دست در جیب کنند.

انتهای پیام/ منبع: باما

خودروهای قسمت جدید فیلم سریع و خشن/ سرعت با طعم خشم

جهان با من برقص/ بررسی یک ولوو پهن و کم‌ ارتفاع با موتور 2JZ

عجیب ترین ماشین پلیس های جهان!/ با گران ترین و خاص ترین خودروهای پلیس آشنا شوید

ماستنگ اروپایی!/ نگاهی به نسل ششم فورد ماستنگ با کیت بدنه راش

شرور یک میلیون دلاری!/ پروژه هیجان انگیز تیونینگ فورد ماستنگ 1965

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی