پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

فنیر

فنیر ، سوپراسپرتی وحشی

شرکت خودروسازی W موتورز در جریان نمایشگاه بین المللی اتومبیل دبی ، از جدیدترین سوپر اسپرت خود با نام ”  فنیر  (Fenyr) ” رونمایی کرد. ممکن است تا به امروز حال نام W موتورز به گوشتان نخورده باشد ، ، در واقع W موتورز همان شرکت خودروسازی لبنانی با شرکتی واقع شده در دبی است […]

javankhodro
یکشنبه - ۲۴ آبان ۱۳۹۴

شرکت خودروسازی W موتورز در جریان نمایشگاه بین المللی اتومبیل دبی ، از جدیدترین سوپر اسپرت خود با نام ”  فنیر  (Fenyr) ” رونمایی کرد.

ممکن است تا به امروز حال نام W موتورز به گوشتان نخورده باشد ، ، در واقع W موتورز همان شرکت خودروسازی لبنانی با شرکتی واقع شده در دبی است که با معرفی اولین محصول سوپر اسپرت خود یعنی لیکان سوپراسپرت، سروصدای زیادی در رسانه‌ها به پا کرد و حالا با ورود به نمایشگاه دبی، دومین خودروی سوپر اسپرت خود را معرفی کرده است.

این شرکت سازنده در طراحی ظاهری فنیر ، خیلی شلوغ کاری کرده است. است و در اولین نگاه به این خودرو، به نظر می‌رسد که هر قسمت این خودرو به صورت تکه تکه ساخته شده و به یکدیگر متصل شده است و همین امر موجب افراط در طراحی ظاهری آن شده است.

فنیر

اما در نگاه کلی ،فنیر ، خودرویی وحشی با پتانسیل بسیار بالا را مشاهده می باشد ، که در زیر کاپوت خود از یک موتور بسیار قدرتمند بهره می برد ، که کمتر کسی انتظار آن را می‌کشید.

در لابه‌لای شاسی تمام آلومینیومی این سوپر اسپرت لبنانی، یک پیشرانه 4 لیتری سفارشی شش سیلندر RUF جا خوش کرده است که در زمان فعالیت خود، حداکثر 900 اسب بخار قدرت و حداکثر 1200 نیوتن متر گشتاور را تولید و روانه چرخ‌های محرک خودرو می‌کند، قدرت و گشتاوری که وقتی بر روی چرخ‌های یک اتومبیل نسبتا سبک وزن اثر می‌کند، موجب رسیدن شتاب صفر تا صد آن به 2.7 ثانیه می‌شود!

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی