پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

مک‌لارن 650S

مک‌لارن 650S ، با اگزوز طلا به دبی می رود.

شرکت مک‌لارن در موتورشو دبی 2015 از مدلی با نام 650S رونمایی کرده که تمامی تزئینات داخلی آن ازطلای 24 عیار ساخته شده است. این خودرو که با پسوند Al Sahara 79 در این نمایشگاه رونمایی شده است ، توسط  بخش خودروهای سفارشی مک‌لارن موسوم به MSO و با الهام گرفتن از ماسه‌های طلایی که یکی از […]

javankhodro
یکشنبه - ۲۴ آبان ۱۳۹۴

شرکت مک‌لارن در موتورشو دبی 2015 از مدلی با نام 650S رونمایی کرده که تمامی تزئینات داخلی آن ازطلای 24 عیار ساخته شده است.

این خودرو که با پسوند Al Sahara 79 در این نمایشگاه رونمایی شده است ، توسط  بخش خودروهای سفارشی مک‌لارن موسوم به MSO و با الهام گرفتن از ماسه‌های طلایی که یکی از جاذبه‌های توریستی این کشور به حساب می‌آید با تلفیقی از رنگ‌های طلایی و سفید الماسی ساخته شده است.

مک‌لارن 650S

از مهمترین ویژگی های این مک لارن ، می توان به طلای 24 عیاری که در ساخت جزئیات داخلی آن استفاده شده است ، اشاره کرد .

این ویژگی باعث خاص شدن نسخه شده است.حتی قسمت بیرون زده اگزوز این خودرو نیز، از پوشش طلا می باشد ، بعلاوه در رینگ‌ها، چرخ‌ها، سقف و چراغ‌های این خودرو از رنگ مشکی مات برای ایجاد جلوه در آئرودینامیک استفاده شده و تمامی قسمت‌های داخلی داشبورد، قسمت هوادهی موتور و سپر عقب نیز از فیبر کردن ساخته شده است. تمامی سطح داشبورد و تزئینات اختصاصی داخلی مک‌لارن 650S همگی با رنگ سفید و رگه‌هایی از طلای 24 عیار طراحی شده و به دلیل به کار گیری نیکل و طلا در دریچه خروجی هوا، هنگام فشار پدال گاز در حالت سکون شعله‌های آبی‌رنگ پدیدار خواهند شد.

مک‌لارن 650S

این نسخه جدید ، به گفته شرکت سازنده از یک موتور 3.8 لیتری توربو v8 بهره می برد که 641 اسب بخار و 500 پوند فوت گشتاور تولید می‌کند.

قرار است این نسخه ویژه مک لارن با قیمت 396,517 دلار و یا به عبارتی یک میلیارد و سیصد و هشتاد میلیون تومانی (با احتساب هر دلار 3 هزار تومان) در خاورمیانه به فروش رسد.

 

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی