پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

مک‌لارن

جانشین P1 مک‌لارن احتمالا تمام الکتریکیست

به گزارش Auto Express، جانشین P1 مک‌لارن احتمالا یک سوپراسپرت تمام الکتریکیست. این خودروساز اخیرا طرح کسب و کار Track22 را بیان کرد که به نمونه اولیه اتومبیل های الکتریکی کمپانی اشاره دارد. Mike Flewitt از شرکت مک‌لارن در گفتگویی با Auto Express اظهار داشت که شرکت در حال بررسی انتقال قدرت تمام الکتریکی برای […]

javankhodro
چهارشنبه - ۱۹ اسفند ۱۳۹۴

به گزارش Auto Express، جانشین P1 مک‌لارن احتمالا یک سوپراسپرت تمام الکتریکیست. این خودروساز اخیرا طرح کسب و کار Track22 را بیان کرد که به نمونه اولیه اتومبیل های الکتریکی کمپانی اشاره دارد.

Mike Flewitt از شرکت مک‌لارن در گفتگویی با Auto Express اظهار داشت که شرکت در حال بررسی انتقال قدرت تمام الکتریکی برای نسل آینده یکی از مدلهاست و این مدل احتمالا جانشین P1 خواهد بود.

مک‌لارن

همانطور که گفته شد شرکت مک‌لارن 15 مدل جدید براساس طرح Track22 تولید خواهد کرد. این مدل ها برخی به عنوان سری LT عرضه خواهند شد و در حال حاضر نیز دو مدل 675LT کوپه و اسپایدر محبوبیت بالایی دارند.

علاوه بر این مک‌لارن با طرح Track22 سیستم انتقال قدرت جدید از جمله هر دو انتقال قدرت بنزینی و هیبریدی سنتی را به کار خواهد گرفت.

Auto Express اعلام کرد مک‌لارن قصد نداشته به این زودیها مدل موتور 3.8 لیتری توربو دوقلوی هشت سیلندر را از رده خارج سازد.

منبع: motortrend

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی