پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

EV6کیا ۲

آشنایی با کیا EV6 | نخستین فرزند دوست دار محیط زیست کیا

کراس اوور EV6، اولین ساخته الکتریکی جدی کیا است که عزم خود را جزم کرده تا با کراس اوورهای الکتریکی اروپایی و آمریکایی رقابت کند. به گزارش اختصاصی پایگاه خبری جوان خودرو کراس اوور EV6، اولین ساخته الکتریکی جدی کیا است که عزم خود را جزم کرده تا با کراس اوورهای الکتریکی اروپایی و آمریکایی […]

سبحان قالیباف
شنبه - ۲۹ خرداد ۱۴۰۰

کراس اوور EV6، اولین ساخته الکتریکی جدی کیا است که عزم خود را جزم کرده تا با کراس اوورهای الکتریکی اروپایی و آمریکایی رقابت کند.

به گزارش اختصاصی پایگاه خبری جوان خودرو

کراس اوور EV6، اولین ساخته الکتریکی جدی کیا است که عزم خود را جزم کرده تا با کراس اوورهای الکتریکی اروپایی و آمریکایی رقابت کند.

نسخه GT کیا EV6، با ۲ موتور الکتریکی می تواند 577 اسب بخار نیرو و 740 نیوتون متر گشتاور را تولید کند که شتاب صفر تا یکصد کیلومتر بر ساعت در 3.5 ثانیه میسر می شود و می تواند تا 260 کیلومتر بر ساعت سرعت بگیرد.

با این تفاسیر، EV6 یکی از نیرومندترین و سریعترین کراس اوورهای الکتریکی بازار است.

نسخه GT کیا EV6 از مجموعه باتری 77.4 کیلوواتی بهره می برد ولی نسخه های ضعیف تر با باتری 58 کیلوواتی عرضه می شود.

نسخه ضعیف تر EV6 با یک موتور الکتریکی و محور محرک عقب، می تواند با یکبار شارژ کامل مسافت 510 کیلومتر را بپیماید بنابراین سرعت و شتاب را فدای برد مسافتی بیشتر می کند.

کیا مدعی است که باتری های EV6 در 18 دقیقه از 10 درصد تا 80 درصد پر می شوند و نسخه محور عقب تنها با چهار و نیم دقیقه شارژ، برای پیمایش حداقل یکصد کیلومتر آماده می شود. کیا EV6 می تواند به عنوان ژنراتور و منبع الکتریسیته برای دستگاه های الکتریکی نیز مورد استفاده قرار بگیرد و حتی یک خودرو الکتریکی دیگر را هم می تواند شارژ کند.

EV6 با 4.58 متر طول، 1.88 متر عرض و 1.55 متر ارتفاع ضمن داشتن 2.9 متر فاصله بین محورها، از ابعاد قابل توجهی نیز بهره می برد و تقریبأ هم اندازه هیوندای IONIQ 5 است.

EV6 با فضای 520 لیتر در صندوق بار و 52 لیتر در صندوق جلو (در نسخه محور عقب) و 20 لیتر برای نسخه دو موتوره، از فضای بار قابل توجهی نیز بهره می برد. کیا ادعا می کند که تمامی 1500 دستگاه نسخه First Edition با قیمت پایه 58 هزار و 500 دلار پیش خرید شده اند.

انتهای پیام

نسل پنجم کیا اسپورتیج معرفی شد | چهره ای رادیکالی برای آقای کیا اسپورتیج

مقایسه سدان های دست دوم هم قیمت/ از میان کیا سراتو ، مزدا3 ، رنو مگان و هیوندای آوانته کدام یک را انتخاب کنیم؟

با مثبت و منفی 600 میلیون تومان کدام شاسی بلند دست دوم را انتخاب کنیم؟

فمینیسم در دنیای ماشین‌ها!/ با زنانه ترین خودروهای بازار ایران آشنا شوید

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی