پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

آئودی و تیم بایرن موتنیخ

پارکینگ مونیخی های بوندسلیگا مزین به آئودی e-tron شد!

تیم بایرن مونیخ سالهاست که همکاری خوبی با شرکت آئودی دارد و این شرکت آلمانی به تازگی اقدام به اهدای سوئیچ 2 محصول جدید آئودی یعنی e-tron GT وRS e-tron GT به بازیکنان و مدیران این تیم آلمانی کرده است. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو حضور در یک تیم معتبر و ثروتمند همچون بایرن […]

سبحان قالیباف
پنجشنبه - ۲۸ مرداد ۱۴۰۰

تیم بایرن مونیخ سالهاست که همکاری خوبی با شرکت آئودی دارد و این شرکت آلمانی به تازگی اقدام به اهدای سوئیچ 2 محصول جدید آئودی یعنی e-tron GT وRS e-tron GT به بازیکنان و مدیران این تیم آلمانی کرده است.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

حضور در یک تیم معتبر و ثروتمند همچون بایرن مونیخ، مطمئنا منافع زیادی برای یک بازیکن فوتیبال به همراه خواهد داشت. یکی از جدیدترین موارد مثال‌زدنی در این باره، اهدای سوئیچ دو محصول جدید آئودی یعنی e-tron GT وRS e-tron GT به بازیکنان و مدیران این تیم آلمانی است.

شرکت آئودی از مدت‌ها پیش با این تیم فوتبال قرارداد همکاری دارد و هر سال محصولات جدید خود را در اختیار اعضای تیم قرار می‌­دهد. سپتامبر سال گذشته بود که بازیکنان و اعضای هیات مدیره این تیم مدل‌های e-tron و e-tron اسپرت­‌بک را دریافت کردند.

آئودی

اکنون 15 دستگاه e-tron GT و RS e-tron GT در جریان مراسمی در مرکز Driver Experience Center در پیست نوربورگ‌رینگ به 15 نفر از بازیکنان، مربیان و مدیران این تیم اهدا شده است. در کنار آشنایی اولیه با این خودرو، بازیکنان با دو تن از مشهورترین رانندگان مسابقات یعنی لوکاس دی گراسی (Lucas di Grassi) و رنه رست (René Rast) هم ملاقات کرده و با تجربیات آنان آشنا شدند.

سرمربی تیم بایرن مونیخ یعنی جولیان ناگلزمان (Julian Nagelsmann) ، ضمن اشاره به قابلیت‌­های فنی آئودی RS e-tron GT، آینده صنعت حمل و نقل را از آن خودروهای برقی دانسته است.

آئودی ای ترون

آقای هنریک وندرز (Henrik Wenders) از مدیران ارشد آئودی نیز معتقد است که همکاری آئودی و بایرن مونیخ همچون ترکیب خلاقیت و احساس است، که همواره به نتیجه­‌ای عالی منجر می­‌شود. وی ضمن تمجید از عملکرد و زیبایی دو مدل e-tron GT و RS e-tron GT، آن‌ها را معرف آینده برند آئودی و سفیران این خودروساز آلمانی در تیم بایرن مونیخ دانسته است.

انتهای پیام/ منبع: باما

فراتر از کاربرد!/ با عجیب ترین آپشن های خودرویی آشنا شوید

مروری بر مهم ترین خودروهای صنعت خودرو آلمان

از شانگهای چه خبر؟/ نگاهی به تازه های نمایشگاه خودرو شانگهای 2021

احیای تکنولوژی فراموش شده/ مرور کوتاهی بر تاریخچه یکصد ساله خودروهای هیبریدی

10 مهاجم کم استهلاک جیب شما/ خودروهای اقتصادی اما گران!

سبد محصولات برقی آئودی جذاب تر می شود

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی