پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

روغن موتور

عرضه کنندگان روغن موتور ملزم به ثبت اطلاعات در سامانه جامع تجارت

رئیس سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان از الزام تمام واحدهای اقتصادی عرضه کننده کالای روغن موتور تصفیه اول به ثبت اطلاعات مربوط به تولید، نگهداری، توزیع و … این کالا در سامانه های جامع تجارت و جامع انبارها خبر داد. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو عباس تابش، رئیس سازمان حمایت مصرف کنندگان و […]

سبحان قالیباف
شنبه - ۲۷ شهریور ۱۴۰۰

رئیس سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان از الزام تمام واحدهای اقتصادی عرضه کننده کالای روغن موتور تصفیه اول به ثبت اطلاعات مربوط به تولید، نگهداری، توزیع و … این کالا در سامانه های جامع تجارت و جامع انبارها خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

عباس تابش، رئیس سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان اظهار کرد: مراحل اجرای پروژه استقرار سامانه جامع تجارت برای کالای روغن موتور تصفیه اول در سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان در حال پیگیری است.

به گفته رئیس سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان، بنابر تصمیمات دولت به منظور شفاف سازی نظام تولید و توزیع و همچنین کنترل قیمت ها در کشور، دستورالعمل ضرورت ثبت اطلاعات در سامانه جامع تجارت و سامانه جامع انبارها از سوی این سازمان ابلاغ شده است.

وی ثبت تمام اطلاعات مربوط به تولید، نگهداری، توزیع کالاها و … در سامانه جامع تجارت را ضروری و در راستای تکالیف قانونی منبعث از قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز دانست و افزود: براساس این ابلاغیه؛ عرضه کالا فوق الذکر فقط در چارچوب سامانه مذکور و توسط اشخاص دارای کد نقش میسر خواهد بود و تمام واحدهای اقتصادی شامل واحدهای صنفی، فروشگاه‌های زنجیره‌ای، شرکت‌های پخش، کسب و کارهای مجازی و … که روغن موتور را عرضه می‌کنند مکلف به ثبت اطلاعات از جمله ثبت ‌نام در سامانه جامع تجارت و اخذ کد نقش و همچنین ثبت نام در سامانه جامع انبارها و ثبت اطلاعات مربوط به محل نگهداری کالا در سامانه‌های مذکور حداکثر تا 27 شهریورماه سال جاری هستند.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت، اشاره کرد: اجرای این دستورالعمل برای تمام واحدهای اقتصادی عرضه کننده کالای روغن موتور ضروری است و پس از پایان مهلت مقرر و در صورت عدم انجام این تکلیف قانونی، علاوه بر عدم امکان عرضه کالا با متخلفان براساس نوع تخلف تحت عنوان عرضه خارج از شبکه و احتکار، در چارچوب قوانین تعزیرات حکومتی، نظام صنفی و قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز برخورد قانونی انجام می شود.

انتهای پیام/

ترفند جدید تولیدکنندگان روغن موتور خودرو

حرفه ای برانیم/ این عادت های غلط در رانندگی را ترک کنید!

هشدار فنی برای روزهای گرم: حواستان به مایع خنک کننده و سیستم خنک کاری موتور باشد!

جدیدترین قیمت روغن موتور در بازار + جدول

چطور از موتور توربو شارژ نگهداری کنیم؟

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی