پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

آکورا RDX (4)

آشنایی با آکورا RDX 2022

سومین نسل از آکورا RDX در سال 2019 معرفی شد و حالا بعد از گذشت 3 سال نمونه فیس لیفت آن نیز رونمایی شده است. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو سومین نسل آکورا RDX با طراحی ظاهری و پلتفرم کاملاً جدید در سال 2019 رونمایی شد. اکنون با گذشت سه سال از آن زمان، […]

سبحان قالیباف
پنجشنبه - ۱ مهر ۱۴۰۰

سومین نسل از آکورا RDX در سال 2019 معرفی شد و حالا بعد از گذشت 3 سال نمونه فیس لیفت آن نیز رونمایی شده است.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

سومین نسل آکورا RDX با طراحی ظاهری و پلتفرم کاملاً جدید در سال 2019 رونمایی شد. اکنون با گذشت سه سال از آن زمان، نسخه فیس‌لیفت شده این خودرو معرفی شده است، تا موقعیت خود در بازار خودرو را استحکام ببخشد.

طراحان در هنگام بازطراحی RDX نیم نگاهی به محصول بزرگتر این برند ژاپنی یعنی آکورا MDX داشته­‌اند. به همین دلیل مواردی همچون جلوپنجره پنج‌ضلعی با اجزای الماسی شکل و نوار کروم حاشیه آن، ورودی هوا با فرم عمودی و خروجی‌­های مستطیل‌شکل اگزوز در نسخه جدید RDX قابل مشاهده است.

آکورا RDX (3)

کاهش دمای دوران پیشرانه در حالت سرد از هزار به 950 دور در دقیقه و تقویت عایق صوتی کابین، برخی از تمهیدات آکورا برای افزایش آسایش سرنشینان این خودرو بوده است. با سفارش پکیج Technology Package، ضخامت کفپوش‌­ها افزایش یافته و از شیشه‌­های آکوستیک و عایق صوتی جدید برای درها استفاده خواهد شد. با سفارش Advance Package، گستره عایق صوتی به تونل انتقال قدرت و بسیاری بخش‌های دیگر سرایت می­‌کند.

آکورا RDX (5)

امکانات رفاهی استاندارد آکورا RDX مدل 2022 نسبت به مدل فعلی افزایش یافته و مواردی مثل فرمان D کات و پشتیبانی از اپل کارپلی و اندروید اتو را دربرمی­‌گیرد. شارژ بی‌سیم تلفن همراه، نورپردازی داخلی با 27 رنگ متفاوت، آینه­‌های جانبی اسپرت تاشو برقی، خروجی 12 ولت در محفظه بار و ریموت استارت پیشرانه هم جزء امکانات قابل سفارش برای RDX بشمار می‌­آید.

آکورا RDX (2)

در تریم A-Spec با برخی تغییرات ظاهری همچون جلوپنجره خاکستری با نوار مشکی براق در حاشیه آن، جزئیات مشکی چراغ‌های عقب و رینگ‌های 15 پره 20 اینچی به رنگ خاکستری Shark روبرو هستیم.

آکورا RDX (1)

یک نسخه تولید محدود از RDX هم آماده شده تا با لقب PMC Edition و همزمان با نسخه استاندارد وارد بازار شود. قرار است تنها 200 نمونه از این خودرو با پوشش آبی مرواریدی Long Beach بدنه، روکش چرم سفید صندلی‌ها با دوخت آبی، جلوپنجره مشکی براق با نوار حاشیه همرنگ بدنه، پوشش مشکی براق آینه­‌های جانبی، دستگیره درها، سقف و برخی نشان‌ها به فروش برسد.

آکورا RDX (6)

قوای حرکتی آکورا RDX تغییر نکرده و همچنان شاهد حضور پیشرانه 2 لیتری 4 سیلندر توربوشارژ با 276 اسب­‌بخار قدرت در زیر کاپوت این خودرو هستیم.

علاوه بر تمام موارد ذکر شده، چند طرح جدید برای رینگ‌ها و سه رنگ کربن مایع متالیک، بنفش مرواریدی Phantom و آبی مرواریدی Long Beach برای بدنه آکورا RDX مدل 2022 پیشنهاد شده است.

انتهای پیام/ منبع: باما

دیگر خودروها هم اگر چهره تان آشنا نباشد حرکت نمی کنند!/ ویژگی جالب جنسیس GV60

نسخه ای تازه نفس از سیتروئن C3

هاچ بک تند و تیز فورد معرفی شد

شاخ و شونه کشی لوسید ایر برای تسلا!

مونیخ به جای فرانکفورت/ از نمایشگاه خودرو مونیخ 2021 (رویداد دوسالانه IAA) چه خبر؟

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی