پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

جنسیس (1)

دیگر خودروها هم اگر چهره تان آشنا نباشد حرکت نمی کنند!/ ویژگی جالب جنسیس GV60

یکی از جدیدترین محصولات شرکت جنسیس به سیستم تشخیص چهره و تأیید اثر انگشت مجهز بوده که این کمپانی قصد دارد تا این ویژگی را به سایر محصولات خود اضافه کند. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو اکنون به‌جرئت و بی‌اغراق می‌توان ادعا کرد که جنسیس GV60 موضوع تمام گفتگوها است. اینکه رنگ زرد یا […]

سبحان قالیباف
چهارشنبه - ۳۱ شهریور ۱۴۰۰

یکی از جدیدترین محصولات شرکت جنسیس به سیستم تشخیص چهره و تأیید اثر انگشت مجهز بوده که این کمپانی قصد دارد تا این ویژگی را به سایر محصولات خود اضافه کند.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

اکنون به‌جرئت و بی‌اغراق می‌توان ادعا کرد که جنسیس GV60 موضوع تمام گفتگوها است. اینکه رنگ زرد یا سفید کم‌رنگ GV60 را دوست دارید یا نه؛ کاملاً به سلیقه‌ی شخصی شما بستگی دارد و حتی شاید به جای رنگ‌های مزبور، جنسیس GV60 سیاه‌رنگ را بپسندید و با این کار تمام تزئینات و تناقض‌های بدنه‌ی آن را پنهان کنید.

جنسیس (2)

اما نباید فراموش کرد که GV60 به‌عنوان اولین کراس‌اور لوکس برقی جنسیس معرفی شده و نشان‌دهنده‌ی تلاش این برند کره‌ای برای ورود به بازار خودروهای برقی است. جنسیس برای جهش به سمت بازار برقی‌ها سنگ تمام می‌گذارد و به‌عنوان بخشی از فعالیت‌های این شرکت برای جذب مشتری در بازار برقی‌ها، باید به استفاده از ابزارهای فناورانه اشاره کرد. جنسیس مشخصاً به چند ابزار نوین اشاره می‌کند که از جمله‌ی آن‌ها باید از سیستم تشخیص چهره نام برد. به گفته جنسیس، سیستم یادشده به بهبود کنترل خودرو کمک می‌کند.

فناوری تشخیص چهره ابتدا در خودروی جنسیس GV60 عرضه می‌شود و به‌تدریج در دیگر محصولات جنسیس از آن استفاده خواهد شد. این فناوری Face Connect نام دارد و به GV60 اجازه تشخیص چهره می‌دهد و می‌توان با به‌کارگیری آن و بدون استفاده از کلید هوشمند، درها را باز یا بسته کرد. نظیر این سیستم را می‌توان در سوبارو اوتبک دید. در این خودرو تنظیمات بر اساس چهره‌ی فرد ذخیره و طبق آن، صندلی راننده، موقعیت فرمان، آینه‌های جانبی، سیستم اطلاعات و سرگرمی و هدآپ دیسپلی تنظیم می‌شود.

جنسیس (3)

نکته قابل ذکر این است که جنسیس از دوربین مادون قرمز نزدیک (NIR) استفاده می‌کند و این ویژگی به ما اطمینان خاطر می‌دهد که در شرایطی مانند شب که دید کافی وجود ندارد؛ سیستم تشخیص چهره به‌خوبی کار خواهد کرد.

جنسیس GV60

هدف جنسیس از به‌کارگیری فناوری تشخیص چهره در GV60، رهایی رانندگان از زحمات حمل کلید است. تشخیص چهره به شما این امکان را خواهد داد که کلید هوشمند را داخل خودرو بگذارید و برای انجام کارهای مختلف بیرون بروید و حتی خودرو را خاموش و بعد از بازگشت، با استفاده از صورت خود قفل را باز کنید. فقط باید مراقب بود که آسیبی به صورتتان وارد نشود تا خودرو چهره‌ی شما را شناسایی کند.

جنسیس (4)

به غیر از تشخیص چهره، جنسیس از سیستم تأیید اثر انگشت هم استفاده می‌کند. این سیستم به کاربران اجازه می‌دهد خودرو را فقط با اثر انگشت خود روشن کنند.

علاوه بر این جنسیس وسعت به‌روزرسانی نرم‌افزاری OTA را افزایش داده است و اکنون به غیر از تنظیمات سیستم اطلاعات و سرگرمی، ناوبری، نمایشگر دیجیتال پشت فرمان و هدآپ دیسپلی، به‌روزرسانی‌های OTA شامل سیستم کنترل یکپارچه خودروهای برقی، سیستم تعلیق، فرمان و کیسه‌های هوا خواهد بود.

انتهای پیام/ منبع: زومیت

جنسیس از سال 2030 فقط خودرو برقی می سازد

قصر بلند قامت کره ای وارد میدان می شود / آشنایی با جنسیس GV80 مدل 2022

آشنایی با قصرهای متحرک سال ۲۰۲۱ | از ولوو تا تسلا

معرفی جدیدترین محصول جنسیس

رولزرویس کره ای!/ معرفی جنسیس GV80

پیشرفت کیا و هیوندای در کیفیت

هیوندای با جنسیس Essentia به رقابت با تسلا می رود

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی