پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

تیگو 8 پرو نمایه

تیگو 8 پرو حریف می طلبد/ تجربه رانندگی با شاسی بلند 7 نفره مدیران خودرو

سوژه ما خودرویی است که رکوردار پرفروش ترین و محبوب ترین خودرو را در بازارهای روسیه، چین و آمریکای جنوبی به نام خود ثبت کرده و حالا شرکت مدیران خودرو با تیگو 8 پرو خودروهای وارداتی را به چالشی سخت تر دعوت کرده است. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو باید این موضوع را بپذیریم […]

سبحان قالیباف
دوشنبه - ۱۹ مهر ۱۴۰۰

سوژه ما خودرویی است که رکوردار پرفروش ترین و محبوب ترین خودرو را در بازارهای روسیه، چین و آمریکای جنوبی به نام خود ثبت کرده و حالا شرکت مدیران خودرو با تیگو 8 پرو خودروهای وارداتی را به چالشی سخت تر دعوت کرده است.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

باید این موضوع را بپذیریم که چینی ها دیگر آن کپی کاران گذشته نیستند و حتی دیگردر دسته خودروسازانی که محصولی بی کیفیت به بازار عرضه می کنند، نبوده و حالا می توانیم بگوییم که چند سالی است که به راحتی با محصولاتی قابل دفاع، گوی میدان رقابت را از رقبا ربوده و حرف های زیادی برای گفتن دارند.

سوژه ما خودرویی است که رکوردار پرفروش ترین و محبوب ترین خودرو را در بازارهای روسیه، چین و آمریکای جنوبی به نام خود ثبت کرده و شانه به شانه همتایانش در کلاس کراس اووهای میان رده همچون تویوتا راو 4، هیوندای سانتافه و میتسوبیشی اوتلندر حرکت می کند آن ها را به چالش می کشد.

روز گذشته در یک آزمایش رانندگی مختص به اصحاب رسانه که شرکت مدیران خودرو برگزار کرده بود با تیگو 8 پرو آشنا شدیم و این خودرو خوش چهره هفت نفره را مورد ارزیابی قرار دادیم.

تیگو 8 پرو (7)

میزان تقاضا مردم برای خرید خودروهایی در این کلاس بدنه را می توان به راحتی در آمار فروش خودروهای وارداتی جست و جو کرد. خودروهایی که بدون رقیب ساخت داخل، در بازار کشور سهم قابل توجهی از تقاضا را به خود اختصاص دادند. اما این تاخت و تاز با عرضه تیگو 7 توسط مدیران خودرو کاملا تغییر کرد و این خودرو توانست به سرعت به جایگاه خوبی در بازار ایران برسد.

حالا شرکت مدیران خودرو با محصولی ویژه تر، خودروهای وارداتی را به چالشی سخت تر دعوت کرده است.

تیگو 8 پرو (12)

طراحی خارجی تیگو 8 پرو

واقعیت به دنبال نقش و نگاری از یک خودرو به نام، در طراحی این خودرو بودم اما به سرنخی نرسیدم. این شاسی بلند هفت نفره از چهره ای جسورانه و مدرن برخوردار است. در قسمت جلو جاییکه یک جلوپنجره بزرگ در کنار چراغ های ال ای دی که با ترکیب نوارهای نسبتا تیز خلق شده به راستی حس لوکس گرایانه و جذابی را در این خودرو ایجاد می کند.

تیگو 8 پرو (13)

به کنار خودرو که دقت می کنیم متوجه رینگ های جذاب 18 اینچی تیگو 8پرو و خطوط برجسته با چاشنی گلگیرهای عضلانی این خودرو می شویم.

المان هایی نظیر گرافیک جالب توجه در چراغ های عقب، خروجی های دوگانه اگزوز و دفیوزر کرومی مجددا ترکیبی مدرن و جذاب را در این خودرو به ارمغان آورده است.

طراحی داخلی

بهره گیری از چرم و طرح جذاب دوخت در صندلی های این خودرو در نگاه اول بیانگر خودرویی خاص و لوکس بوده و هنگام تکیه بر آن به راحتی این حس به شما منتقل می شود. نکته دیگر اینکه طراحان، از چرم برای استفاده در کابین دریغ نکرده اند و هر نقطه ای از کابین که امکان بهره بردن از چرم بوده در کابین تیگو 8 پرو وجود دارد. مواد بهره گرفته شده در این خودرو از کیفیت خوبی برخوردار است اما یکی از نکات جذابی که حسابی جلب توجه می کند در قسمت داشبورد خودرو قرار دارد جاییکه یک صفحه نمایش، متشکل از 2 قسمت 12.3 اینچی چهره نمایی می کند البته قصه به همین جا ختم نمی شود بلکه تیگو ۸ پرو مجهز به یک صفحه لمسی ۸ اینچی است که می تواند کلیه تنظیمات را انجام دهد.

البته از فرمان D-Cut این خودرو که با کلیدهای تنظیمات ابزار و مواردی از این قبیل تزیین شده هم نباید به سادگی گذشت.

تیگو 8 پرو (19)

طراحان برای سرنشینان عقب هم کنترل مستقل برای تهویه مطبوع و تنظیمات دیگر را در نظر گرفته اند.

مشخصات فنی

تیگو 8 پرو در این بخش حرف های بسیاری برای گفتن دارد به طوری که با پیشرانه 1.6 لیتری TGDI که 197 اسب بخار قدرت و 290 نیوتن متر گشتاور را تولید می کند توانسته رقبای خود را به چالشی جدی دعوت کند.

تیگو 8 پرو (2)

لازم به ذکر است که قلب تپنده تیگو 8 پرو در سال 2019 در بین 10 موتور برتر “قلب چین” قرار گرفته است.

همچنین بهره گیری از یک گیربکس ۷ سرعته 2 کلاچه دیگر موردی است که این خودرو را نسبت دیگر خودروها متمایز می کند.

تجهیزات ایمنی و امکانات رفاهی

BSD (سیستم نظارت بر نقاط کور)،ACC (سیستم کروز کنترل تطبیقی)، LCA ( سیستم هشدار پیش بینی برخورد در اثر تغییر لاین )، RCTA (سیستم هشدار ترافیکی جانبی)، LDW (سیستم هشدار خروج از لاین)، LKA (سیستم حفظ خودرو در لاین)، TJA (سیستم کمک در شرایط تراکم ترافیک)، ICA ( سیستم کمکی کروز یارچه)،IHC (سیستم کنترل هوشنمد نوربالا)، FCW (سیستم هشدار برخورد از جلو) ، AEB (سیستم ترمز خودکار) سیستم پایداری الکترونیکی، سیستم ضد لغزش ، کنترل در سربالایی و پائینی، ۶ عدد ایربگ (جلو- جانبی – پرده ایی و…) از جمله امکانات و تجهیزات ایمنی این خودرو است.

تیگو 8 پرو (1)

همچنین تیگو 8 پرو دارای امکاناتی چون سقف پاناروما، دوربین ۳۶۰ اچ دی (با کیفیت بسیار بالا) ، صندلی های جلو با قابلیت تنظیم برقی و سیستم گرمایش است.

تجربه رانندگی

شاید شما در نگاه اول بر این باور باشید که چطور می شود یک خودرو با این ابعاد حرکت قابل قبولی داشته باشد اما ترکیب پیشرانه قدرتمند این خودرو با گیربکس 2 کلاچه سبب شده تا واقعا این شاسی بلند هفت نفره چینی سواری بسیار خوبی برای شما به ارمغان می آورد از طرفی هم وجود شیفتر های پشت فرمان هم می تواند لذت این رانندگی را برای شما دوچندان کند.

تیگو 8 پرو (17)

احساس امنیت در پیچ ها حتی با سرعت های بالا به لطف سیستم کنترل پایداری به راحتی برقرار است همچنین سیستم ترمز این خودرو از عملکرد خوبی برخوردار است و به راحتی این شاسی بلند میان رده را نگه می دارد.

نکته ای که باید یادآور شویم این است که مدیران خودرو می تواند به راحتی مدافع خودرویی باشد که حریفی سرسخت برای خودروهای وارداتی است خودرویی که از طراحی به نام خود و چهره ای جسور با موتوری پر قدرت و کارآمد برخوردار است. پرچمداری که می تواند پیشرو یک خودرو مدرن و جذاب در بازار باشد.

انتهای پیام/

TIGGO 8 PRO مجهز به صفحه نمایش دوگانه هوشمند 24.6 اینچی قابل قیاس با خودروهای لوکس

تیگو 8 پرو ، با سیستم رانندگی خودران L2.5 جهش بزرگ در فن آوری

از فناوری تا نبوغ تیگو 8 پرو

داشبورد جدید تیگو 8 پرو ، خاص و منحصر به فرد

تیگو 8 پرو مدیران خودرو با چه امکاناتی می آید ؟

تیگو 8 پرو توسط مدیران خودرو به بازار ایران می آید

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی