پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

شانزدهمین نمایشگاه بین المللی قطعات خودرو برگزار می شود / افزایش 2.5 برابری فضای نمایشگاهی و مشارکت کنندگان نسبت به سال قبل

شانزدهمین نمایشگاه بین المللی قطعات، لوازم و مجموعه های خودرو از 16 تا 19 آبان ماه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران توسط شرکت بازرگانی بین المللی ایدرو برگزار خواهد شد. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرودر این نمایشگاه بیش از 500شرکت داخلی و خارجی در 25هزار متر فضای نمایشگاهی، شامل 23هزار متر […]

سبحان قالیباف
سه شنبه - ۴ آبان ۱۴۰۰

شانزدهمین نمایشگاه بین المللی قطعات، لوازم و مجموعه های خودرو از 16 تا 19 آبان ماه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران توسط شرکت بازرگانی بین المللی ایدرو برگزار خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرودر این نمایشگاه بیش از 500شرکت داخلی و خارجی در 25هزار متر فضای نمایشگاهی، شامل 23هزار متر سالن و بیش از 2هزار متر فضای باز مشارکت خواهند داشت. این استقبال از نمایشگاه قطعات، لوازم و مجموعه های خودرو، گویای افزایش 2.5 برابری فضای نمایشگاهی و تعداد مشارکت کنندگان در مقایسه با سال قبل است.
بنابر اعلام شرکت بازرگانی بین المللی ایدرو، شرکت هایی از کشورهای ترکیه، ایتالیا، آلمان، هند و چین نیز در این نمایشگاه شرکت کرده اند.
شانزدهمین نمایشگاه بین المللی قطعات، لوازم و مجموعه های خودرو با حمایت انجمن های قطعه سازی و شرکت های بزرگ خودرو و قطعه سازی کشور برگزار می شود و به همین دلیل، مورد استقبال ویژه فعالان صنعت خودرو و قطعه سازی کشور قرار گرفته است.
مشارکت کنندگان در این نمایشگاه در زمینه تولید قطعات و مجموعه های خودرو، ماشین آلات و تجهیزات قطعه سازی، تحقیقات و طراحی مهندسی، مواد اولیه و تجهیزات جانبی خودرو، بازرگانی و خدمات پس از فروش، لوازم تزئیناتی خودرو، تعمیر و نگهداری خودرو، محصولات پاک کننده خودرو، نشریات تخصصی صنعت خودرو و …. فعالیت دارند.

انتهای پیام/

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی