پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

بازار خودرو

حذف قیمت گذاری دستوری بدون واردات خودرو اثر گذاری ندارد!

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: هرچند وزارت صنعت، معدن و تجارت حرف از حذف قیمت‌گذاری دستوری خودرو می‌زند اما حذف قیمت‌گذاری جایی معنا دارد که تسهیلاتی برای واردات در نظرگرفته شود. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو علیرضا سلیمی عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس درباره توقف طرح فروش فوری خودروسازان، گفت: قیمت‌های […]

سبحان قالیباف
پنجشنبه - ۴ آذر ۱۴۰۰

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: هرچند وزارت صنعت، معدن و تجارت حرف از حذف قیمت‌گذاری دستوری خودرو می‌زند اما حذف قیمت‌گذاری جایی معنا دارد که تسهیلاتی برای واردات در نظرگرفته شود.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

علیرضا سلیمی عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس درباره توقف طرح فروش فوری خودروسازان، گفت: قیمت‌های زیگزاگی و افزایش و کاهش بهای خودرو موجب آسیب به بازار و متضرر شدن مردم می‌شود؛ هرچند وزارت صنعت، معدن و تجارت حرف از حذف قیمت‌گذاری دستوری خودرو می‌زند اما حذف قیمت گذاری دستوری جایی معنا دارد که تسهیلاتی برای واردات در نظرگرفته شود.

نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ساوزکار قیمت‌گذاری خودرو باید مشخص شود، افزود: از آنجا که در حال حاضر بازار عطش دارد خودروسازان باید با افزایش تیراژ تولید، نیاز بازار را تامین کنند.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم با بیان اینکه عطش بازار خودرو را باید با تولید انبوه و باکیفیت برطرف کرد، ادامه داد: در اعلام سیاست‌ها باید به گونه‌ای عمل شود که شوک قیمتی به بازار وارد نشود.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با بیان اینکه برخی مسائل خارج از صنعت خودروسازی بر بازار خودرو اثرگذار است، اضافه کرد: نقدینگی موجود در کشور هر بار به سمت یکی از بازارهای؛ مسکن، خودرو، ارز، طلا و… حرکت می‌کند و در شرایط کنونی که حرف از ساخت یک میلیون مسکن به میان آمده، سرمایه های سرگردان به سمت بازار خودرو حرکت کرده است.

انتهای پیام/ منبع: خانه ملت

طرح واردات خودرو سبب صادرات تقلبی می شود

مصوبه واردات خودرو مجلس فسادزا است؟

مصوبه خودرویی مجلس حامی تولیدکننده داخلی است

واردات خودرو به طور قطع به تولید و اشتغال صنعت خودرو آسیب نمی رساند

آیا قطعه سازان هم می توانند خودرو وارد کنند؟

با صادرات قطعه و خودرو می توان تا ۲۰۰ میلیون دلار ارز به دست آورد

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی