پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

محصولات ایران خودرو

فروش فوق‌العاده محصولات ادامه دارد/ تعهدات معوق ایران خودرو به ۷ هزار دستگاه رسید

معاون بازاریابی و فروش گروه صنعتی ایران خودرو با بیان این که برنامه های فروش محصولات این شرکت کماکان ادامه دارد، از کاهش تعهدات معوق ایران خودرو به هفت هزار دستگاه در پایان آبان ماه خبر داد. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو بابک رحمانی با اشاره به اجرای فروش فوق‌العاده با موعد تحویل ۴۵ […]

سبحان قالیباف
سه شنبه - ۹ آذر ۱۴۰۰

معاون بازاریابی و فروش گروه صنعتی ایران خودرو با بیان این که برنامه های فروش محصولات این شرکت کماکان ادامه دارد، از کاهش تعهدات معوق ایران خودرو به هفت هزار دستگاه در پایان آبان ماه خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

بابک رحمانی با اشاره به اجرای فروش فوق‌العاده با موعد تحویل ۴۵ روز در آبان‌ماه، گفت:‌ در این طرح تمامی تعهدات ۲۰۶ تیپ دو ظرف مدت ۱۵ روز تحویل مشتریان شده و مابقی تعهدات نیز حداکثر ظرف ۴۵ روز واگذار خواهد شد.

وی با بیان این که در صورت حمایت و پشتیبانی لازم، تولید و عرضه خودرو افزایش خواهد یافت، خاطرنشان کرد: این آمادگی وجود دارد تا پایان سال ۱۰۰ هزار دستگاه خودرو بیش از تعهدات فعلی، به بازار عرضه کنیم.

به گفته رحمانی در آبان ماه ۴۳ هزار دستگاه خودرو تحویل مشتریان شده که ۱۰ هزار دستگاه آن در قالب فروش فوق‌العاده بوده است.

معاون بازاریابی و فروش ایران خودرو درخصوص روش های فعلی فروش محصولات گفت: سه نوع فروش شامل فوق العاده با زمان تحویل حداکثر سه ماهه، پیش فروش با موعد تحویل یک ساله و طرح های فروش مشارکت در تولید با موعد تحویل بیش از یک‌سال براساس قرعه کشی به اجرا گذاشته می شود.

انتهای پیام/

خودروسازی، ویترین توسعه صنعتی کشور است

تفاهم‌نامه سه جانبه فناوری طراحی و تولید قطعات پیشرفته ایران خودرو

افزایش ۲۹ درصدی تولید ایران خودرو/ سهم ۵۳ درصدی در تولید سواری کشور

تولید تمامی محصولات ایران خودرو با استاندارد یورو پنج/ گیربکس شش سرعته اقدامی در مسیر کاهش آلایندگی‌ زیست محیطی

عبور از رکورد تولید یک سال گذشته ایران خودرو دیزل در ۹ ماه/ برنامه تولید سالانه ۱۵ هزار دستگاه خودروی تجاری سنگین و نیمه سنگین

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی