پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

وانت آریسان

ایران خودرو با عرضه وانت بهبودیافته آریسان، سهم خود از بازار خودروهای کار را احیا می‌کند

معاون بازاریابی و فروش گروه صنعتی ایران خودرو با بیان این که با هدف جلب رضایت مشتریان بهبودهای کیفی متعددی در وانت آریسان اعمال شده، گفت: به زودی با عرضه این خودرو، سهم ایران‌خودرو از بازار خودروهای کار سبک احیا خواهد شد. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو بابک رحمانی، با بیان این که این […]

سبحان قالیباف
چهارشنبه - ۱۰ آذر ۱۴۰۰

معاون بازاریابی و فروش گروه صنعتی ایران خودرو با بیان این که با هدف جلب رضایت مشتریان بهبودهای کیفی متعددی در وانت آریسان اعمال شده، گفت: به زودی با عرضه این خودرو، سهم ایران‌خودرو از بازار خودروهای کار سبک احیا خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

بابک رحمانی، با بیان این که این اقدام توسعه‌ای در راستای اهداف و سیاست‌های وزارت صمت و رضایت مشتریان انجام شده، افزود: با توجه به لزوم ارتقای استانداردها و کیفیت محصول آریسان، خط تولید این خودرو در ماه‌های اخیر متوقف و پروژه‌های متعدد کیفی برای بهبود آن اجرا شده است. تغییرات اساسی در بخش قوای محرکه و شاسی و همچنین افزایش امکانات و تجهیزات از جمله بهبودهای صورت گرفته در آریسان دو است.

وی تامین بخشی از نیاز بازار خودروی کار کشور و انتظار مشتریان برای ارایه محصولی کیفی را هدف ایران خودرو از عرضه آریسان دانست و گفت: خلاء ایجاد شده در بازار این بخش از خودروها با آریسان دو تامین و سبد محصولات ایران خودرو نیز متنوع‌تر خواهد شد.

رحمانی با بیان این که تغییراتی که در بدنه این محصول اعمال شده، سبب بهره‌برداری بهینه‌تر از آن خواهد شد، گفت: با توجه به دوگانه سوز بودن این خودرو،‌ برای جلوگیری از اشغال فضای بار، مخزن به زیر بدنه منتقل شده و با گنجایش بار ۷۵۰ کیلوگرم، امکان بارگیری بیش‌تری فراهم شده است.

وی با اشاره به سابقه طولانی ایران خودرو در تامین خودروهای کار سبک، گفت: آریسان دارای استانداردهای آلایندگی یورو پنج و با قابلیت‌های مورد نیاز بازار، سهم ایران خودرو را در این بخش از بازار افزایش خواهد داد.

رحمانی گفت: آریسان به زودی به تولید انبوه خواهد رسید و به بازار عرضه خواهد شد.

انتهای پیام/

فروش فوق‌العاده محصولات ادامه دارد/ تعهدات معوق ایران خودرو به ۷ هزار دستگاه رسید

خودروسازی، ویترین توسعه صنعتی کشور است

تفاهم‌نامه سه جانبه فناوری طراحی و تولید قطعات پیشرفته ایران خودرو

افزایش ۲۹ درصدی تولید ایران خودرو/ سهم ۵۳ درصدی در تولید سواری کشور

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی