پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

آیا بنتلی بنتایگا کوپه با قدرت بیشتر سال آینده از راه می رسد؟

براساس گزارشاتی از انگلستان، کمپانی بنتلی در نظر داشته تا مدل کوپه ای از بنتایگا را روانه بازار کند. احتمالا نام اتومبیل بنتلی X6 M کوپه یا GLE63 S باشد و نسخه مفهومی آن در نمایشگاه ژنو سال آینده رونمایی گردد. Peter Guest از مدیران بنتلی در گفتگویی با سایت Auto Express اظهار داشت که مدل کم ارتفاع […]

javankhodro
یکشنبه - ۸ آذر ۱۳۹۴

براساس گزارشاتی از انگلستان، کمپانی بنتلی در نظر داشته تا مدل کوپه ای از بنتایگا را روانه بازار کند. احتمالا نام اتومبیل بنتلی X6 M کوپه یا GLE63 S باشد و نسخه مفهومی آن در نمایشگاه ژنو سال آینده رونمایی گردد.

Peter Guest از مدیران بنتلی در گفتگویی با سایت Auto Express اظهار داشت که مدل کم ارتفاع بنتایگا در جاده ها عملکرد بهتری خواهد داشت اما همچنان چهار درب خواهد بود.

سقف شیب دار تاثیر منفی روی سقف قسمت عقب و ظرفیت بدنه خودرو دارد. اما در مقابل چنین مدلی مهم بایستی از سقف شیب دار برخوردار باشد. مدل عریض تر بنتایگا چرخ های بزرگتر، تعلیق سخت، سیستم اگزوز اسپرت و برخی ویژگی های یک اتومبیل اسپرت را خواهد داشت.

در حال حاضر نوع پیشرانه بنتلی بنتایگا کوپه نامشخص است اما احتمال می رود از همان پیشرانه 6.0 لیتری 12 سیلندر با خروجی 608 اسب بخاری که در بنتایگا شاسی بلند شاهدش هستیم، استفاده شود.

بنتلی اخیرا بیان کرد مدل های بعدی این موتور قدرت بیشتری تولید خواهند کرد. با چنین پیشرانه ای بنتایگا می تواند 0 تا 100 کیلومتر برساعت را در کمتر از 4 ثانیه سپری کرده و سقف سرعتی 322 کیلومتر برساعتی دارد.

از آنجایی که مدل مفهومی بنتایگا کوپه در نمایشگاه ژنو رونمایی می شود، بایستی منتظر معرفی مدل تولیدی آن در نمایشگاه پاریس ماه اکتبر سال 2016 بود.

منبع : Motor 1

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی