پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

بازار خودرو

شورای رقابت نباید در امر قیمت گذاری سلیقه ای عمل کند!

عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی بیان کرد: شورای رقابت در تعیین قیمت خودرو نباید سلیقه‌ای عمل کند و باید منافع مردم را در نظر بگیرد. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو رحمت‌الله نوروزی نماینده مردم علی‌آباد کتول در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به قیمت گذاری دستوری خودرو اظهار کرد: […]

سبحان قالیباف
چهارشنبه - ۱۷ آذر ۱۴۰۰

عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی بیان کرد: شورای رقابت در تعیین قیمت خودرو نباید سلیقه‌ای عمل کند و باید منافع مردم را در نظر بگیرد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

رحمت‌الله نوروزی نماینده مردم علی‌آباد کتول در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به قیمت گذاری دستوری خودرو اظهار کرد: شورای رقابت در تعیین قیمت خودرو نباید سلیقه‌ای عمل کند و باید منافع مردم را در نظر بگیرد و به گونه‌ ای قیمت‌ گذاری کند تا هم مصرف‌کننده راضی باشد و هم خودروسازان ضرر نکنند.

وی ادامه داد: در 2.5 سال اخیر قیمت مواد اولیه خودروسازان افزایش یافت بنابراین هزینه ساخت خودرو بالا رفت پس باید شرایطی را در نظر گرفت تا خودروسازان متضرر نشوند.

عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی با اشاره به قرعه کشی خودرو تصریح کرد: قرعه‌کشی فعلی خودرو باید حذف شود چرا که شیوه درستی برای عرضه خودرو نیست.

نوروزی تأکید کرد: در بحث صنعت خودرو باید به اشتغال خودروسازان و نیروی کار موجود در این صنعت توجه ویژه کرد.

به گفته وی، کیفیت خودروهای داخلی نیز باید افزایش یابد.

انتهای پیام/ منبع: پرشین خودرو

قرعه کشی یک شیوه ناسالم است و باید حذف شود

برنامه‌های وزارت صمت برای افزایش تولید خودرو

دلال بازی چالشی اصلی در صنعت خودرو

نتیجه قیمت گذاری خودرو به کجا رسید؟

جهش تولید در گرو واقعی شدن قیمت خودرو است

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی