پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

فیس لیفت فراری FF همچنان پیشرانه 12 سیلندری خواهد داشت

فراری به تازگی اعلام کرد فیس لیفت فراری FF همچنان از پیشرانه 12 سیلندری برخوردار خواهد بود. در ماه ژانویه بود که تصاویر جاسوسی از فیس لیفت FF انتشار پیدا کرد و حال کمپانی تمایل به آشکار کردن جزئیاتی درباره آن نمود. Enrico Galliera از اعضای بازاریابی شرکت فراری بیان کرد فیست لیفت FF به پیشرانه […]

javankhodro
دوشنبه - ۹ آذر ۱۳۹۴

فراری به تازگی اعلام کرد فیس لیفت فراری FF همچنان از پیشرانه 12 سیلندری برخوردار خواهد بود. در ماه ژانویه بود که تصاویر جاسوسی از فیس لیفت FF انتشار پیدا کرد و حال کمپانی تمایل به آشکار کردن جزئیاتی درباره آن نمود.

Enrico Galliera از اعضای بازاریابی شرکت فراری بیان کرد فیست لیفت FF به پیشرانه 12 سیلندر 6262 سی سی مجهز خواهد شد و در حقیقت اوج هنر کمپانی را نشان خواهد داد.

فراری در حال حاضر روی ویژگی های نوآوری خودرو مشغول به کار بوده و به گفته شرکت سورپرایزی برای مشتریان می باشد. برخی شایعات می گویند FF 2016 موتوری الکتریکی نیز دریافت خواهد کرد و اگر درست باشد ما باید شاهد خروجی 700 اسب بخاری به جای 660 اسب بخاری باشیم.

گذشته از پیشرانه قدرتمند، فیس لیفت فراری FF به لطف سقف فیبرکربنی با کاهش وزن رو به رو خواهد بود. همچنین مدل شامل قطعات آیرودینامیکی، گیربکس 8 سرعته اتوماتیک و سیستم چهار چرخ محرک است.

یک مقام رسمی فراری اخیرا بیان نمود که فیس لیفت فراری FF در مارس 2016 طی نمایشگاه اتومبیل ژنو رونمایی می گردد. متاسفانه اطلاعات دیگری از جمله قیمت و تاریخ عرضه این اتومبیل در دسترس نیست.

بنابراین باید به انتظار ادامه داد تا در سال 2016 فراری فیس لیفت FF را به همگان رونمایی کند.

برچسب‌ها : فراریفیس لیفت FF

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی