پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

تصادف 1

18 درصد جان باختگان تصادفات رانندگی نوجوانان زیر 18 سال هستند

معاون اجتماعی پلیس راهور ناجا گفت: آمار‌ها نشان می‌دهد که 18 درصد جان باختگان تصادفات و سوانح ترافیکی، متاسفانه کودکان و نوجوانان زیر 18 سال هستند. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو سرهنگ عین الله جهانی معاون اجتماعی پلیس راهور ناجا درباره جانباختگان تصادفات هشدار داد و گفت: آمار‌ها نشان می‌دهد که 18 درصد جان […]

سبحان قالیباف
یکشنبه - ۲۸ آذر ۱۴۰۰

معاون اجتماعی پلیس راهور ناجا گفت: آمار‌ها نشان می‌دهد که 18 درصد جان باختگان تصادفات و سوانح ترافیکی، متاسفانه کودکان و نوجوانان زیر 18 سال هستند.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

سرهنگ عین الله جهانی معاون اجتماعی پلیس راهور ناجا درباره جانباختگان تصادفات هشدار داد و گفت: آمار‌ها نشان می‌دهد که 18 درصد جان باختگان تصادفات و سوانح ترافیکی، متاسفانه کودکان و نوجوانان زیر 18 سال هستند.

جهانی افزود: کودکان و نوجوان در بیشتر تصادفات هیچ نقشی ندارند، اما متاسفانه به دلیل بی احتیاطی برخی از رانندگان و عدم توجه به کودکان عابر، این گروه سهم 18 درصدی در جانباختگان دارند. حتی در برخی از مواقع کودکانی که سرنشین خودرو نیز هستند جان خود را به دلیل عدم استفاده از صندلی مخصوص کودکان جان خود را از دست داده اند.

جهانی تاکید کرد: که پلیس راهنمایی رانندگی در حوزه معاونت اجتماعی و فرهنگ ترافیک پویشی را با نام 1818 راه اندازی کرد تا از جانباختن کودکان و نوجوانان زیر 18 سال جلوگیری شود.

انتهای پیام/ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

دیگر خبری از جریمه های یک میلیونی نیست؟!

قدم به قدم با مراحل اسقاط خودروهای فرسوده / خودرو اسقاطی چند می ارزد؟

طرح بخشودگی دیرکرد جرایم رانندگی تا پایان دی ماه ادامه دارد

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی