پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

تویوتا GR Sport هایلوکس 2022 (2)

تویوتا GR Sport هایلوکس 2022 معرفی شد

کمپانی تویوتا به تازگی از نسخه GR Sport هایلوکس 2022 رونمایی کرد. لازم به ذکر است که این خودرو با الهام از خودروهای حاضر در مسابقات رالی داکار ساخته شده است. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو با معرفی نسخه GR Sport از تویوتا هایلوکس 2022، عضو دیگری به اعضای این خانواده اضافه شده است. […]

سبحان قالیباف
پنجشنبه - ۱۶ دی ۱۴۰۰

کمپانی تویوتا به تازگی از نسخه GR Sport هایلوکس 2022 رونمایی کرد. لازم به ذکر است که این خودرو با الهام از خودروهای حاضر در مسابقات رالی داکار ساخته شده است.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

با معرفی نسخه GR Sport از تویوتا هایلوکس 2022، عضو دیگری به اعضای این خانواده اضافه شده است. براساس اعلام شرکت سازنده، این نسخه از پیکاپ محبوب با الهام از خودروهای حاضر در مسابقات رالی داکار شکل گرفته و البته نسبت به نسخه استاندارد با برخی تغییرات فنی هم همراه شده است.

در گام نخست، سیستم تعلیق تویوتا هایلوکس GR Sport مورد بازنگری قرار گرفته و با فنرها و کمک­‌فنرهای جدید همراه شده است. افزایش سفتی کمک‌فنرهای جلو هم بخشی از تغییرات بوده که وقتی در کنار بهبود هندلینگ، فرمان‌پذیری و کیفیت سواری نسل جدید هایلوکس قرار گیرد، می­‌تواند کاربر را نسبت به افزایش قابلیت­‌های کاربردی این خودرو امیدوار سازد.

تویوتا GR Sport هایلوکس 2022 (1)

جلوپنجره مشکی با الگوی متفاوت، افزایش ابعاد حاشیه مه‌­شکن‌­ها، قطعات مشکی شامل آینه­‌های جانبی، دستگیره در محفظه بار، حاشیه گلگیرها و رکاب‌­های جانبی، حروف GR Sport روی در صندوق، رنگ قرمز فنر و کمک­‌فنرها و رینگ‌های 17 اینچی با تایرهای چهار فصل، مهمترین تغییرات ظاهری تویوتا هایلوکس GR Sport است.

تویوتا GR Sport هایلوکس 2022 (3)

در فضای کابین این خودرو نیز با صندلی­‌های اسپرت با روکش چرم و جیر مصنوعی ردیف جلو، جزئیات روی داشبورد و دوخت روکش‌ها به رنگ قرمز، نشان GR Sport روی پشتی صندلی­‌ها، کفپوش‌ها و گرافیک نمایشگر، پدال‌های آلومینیومی، قطعات با ظاهر فیبرکربن و نوار آبی رنگ پوشش داخلی درها مواجه هستیم.

تویوتا GR Sport هایلوکس 2022 (4)

مواردی شامل چراغ‌های LED جلو، ورود و استارت بدون کلید، تهویه مطبوع دومنطقه‌­ای، دیفرانسیل لغزش محدود و دستیار فرود از سراشیبی نیز به صورت استاندارد در این خودرو پیش‌­بینی شده است.

تویوتا GR Sport هایلوکس 2022 (5)

قوای محرکه تویوتا هایلوکس GR Sport از پیشرانه 2.8 لیتری تامین شده، که 201 اسب­‌بخار قدرت و 500 نیوتن‌متر گشتاور را از طریق جعبه‌دنده شش سرعته اتوماتیک به چرخ‌ها منتقل می­کند. ظرفیت حمل بار و یدک­‌کشی این خودرو به ترتیب یک و 3.5 تن اعلام شده است.

فروش تویوتا هایلوکس GR Sport از تابستان 2022 در قاره اروپا آغاز خواهد شد ولی قیمت آن فعلاً نشده است.

انتهای پیام/ منبع: باما

قانون‌شکن!/ نگاهی به یک فورد هات‌راد انگلیسی

10 چهره برتر صنعت خودرو

غولی که هیچ کس حریفش نبود!/ نگاهی به تویوتا لندکروزر در دهه 90 میلادی

محبوب ترین خودروها در بازار خودرو آمریکا + تصاویر

آشنایی با تویوتا سوپرا نسخه لگو ادیشن!

از نیسان گاوی تا اتاق تانک!/ مروری بر جالب ترین لقب های خودرویی در ایران

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی