پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

اینفینیتی Q30

آغاز تولید اینفینیتی Q30

به تازگی تولید اینفینیتی Q30 را در کارخانه ساندرلند انگلستان اینفینیتی، آغاز شد. این مدل ابتدا در نمایشگاه فرانکفورت امسال به عنوان کراس اوور جدید شرکت رونمایی شد. همچنین مدل نخستین اتومبیل اینفینیتی بوده که در اروپا ساخته می شود. اینفینیتی برای تولید اینفینیتی Q30 بیش از 375 میلیون دلار در این کارخانه سرمایه گذاری […]

javankhodro
پنجشنبه - ۱۲ آذر ۱۳۹۴

به تازگی تولید اینفینیتی Q30 را در کارخانه ساندرلند انگلستان اینفینیتی، آغاز شد. این مدل ابتدا در نمایشگاه فرانکفورت امسال به عنوان کراس اوور جدید شرکت رونمایی شد.

همچنین مدل نخستین اتومبیل اینفینیتی بوده که در اروپا ساخته می شود. اینفینیتی برای تولید اینفینیتی Q30 بیش از 375 میلیون دلار در این کارخانه سرمایه گذاری کرده که نتیجه آن ایجاد صدها شغل جدید با 134 ربات کارگر است.

Q30 2016 روی پلتفرم MFA مرسدس سوار می شود که در حال حاضر خودروهای کلاس A،B،CLA و GLA از آن بهره می برند. باتوجه به معماری مشترک، طراحان وعده طراحی منحصربفرد در داخل و خارج Q30 2016 می دهند.

در زیر کاپوت پیشرانه های مختلفی برای Q30 2016 در نظر گرفته شده است. شرکت دو مدل موتور بنزینی 1.6 لیتری چهار سیلندر توربو شارژ با خروجی 122 اسب بخاری و 2.0 لیتری چهارسیلندر با خروجی 211 اسب بخاری برای این مدل برنامه ریزی نمود. همچنین دو مدل موتور دیزلی 1.5 لیتری با خروجی 109 اسب بخاری و 2.2 لیتری قدرتمند با خروجی 170 اسب بخاری در کار است.

مشتریان می توانند با هر یک از مدل موتورها گیربکس شش سرعته دستی یا هفت سرعته کلاچ دوگانه اختیاری انتخاب نمایند. متاسفانه قیمت و تاریخ عرضه Q30 2016 مشخص نیست اما انتظار می رود تا اواخر امسال روانه بازار گردد.

 

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی