پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

لندروور Defender جدید

لندروور Defender جدید سال 2018 رونمایی خواهد شد

به نظر می رسد شرکت لندروور قصد داشته نسل جدید Defender را در سال 2018 رونمایی و سپس سال 2019 روانه بازار کند. همانطور که می دانید Defender چند ماه دیگر پس از سال ها بازنشسته می شود. نسل جدید انتظار می‌رود در سال 2018 به همگان رونمایی گردد و ظاهری شبیه به خودروهای مفهومی […]

javankhodro
یکشنبه - ۱۵ آذر ۱۳۹۴

به نظر می رسد شرکت لندروور قصد داشته نسل جدید Defender را در سال 2018 رونمایی و سپس سال 2019 روانه بازار کند.

همانطور که می دانید Defender چند ماه دیگر پس از سال ها بازنشسته می شود. نسل جدید انتظار می‌رود در سال 2018 به همگان رونمایی گردد و ظاهری شبیه به خودروهای مفهومی که سال های قبل معرفی شدند، باشد. Gerry McGovern از مدیران لندروور نسل جدید را یک Defender مدرن خواند.

لندروور در نظر داشته هر سال 100 هزار دستگاه لندروور Defender جدید تولید نماید و گفته می شود در 5 استایل بدنه از جمله : دو مدل دو درب، یک مدل چهار درب با فاصله طولانی دو محور و دو مدل چهار درب وانت عرضه می شود.

به گفته McGovern نسل جدید این خودرو در طراحی آن تغییراتی حاصل می شود که دیگر احساس اتومبیلی قدیمی به مشتریان نمی دهد.

این شرکت افزود که می خواهد Defender جدید را در مدل های میان رده، لوکس و دیسکاوری عرضه نماید. اگرچه اطلاعات بسیاری در زمینه طراحی منتشر نشده باید انتظار تغییرات فراوانی بود.

حال باید به انتظار نشست تا در سال 2018 لندروور با معرفی Defender جدید اطلاعات تکمیلی را به مخاطبان و رسانه ها ارائه دهد.

بنابراین تنها به این اطلاعات محدود نمی توان اکتفا نمود.

 

برچسب‌ها : Defenderلندروور

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی