پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا

پیام مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا به‌مناسبت فرارسیدن روز پاسدار

همزمان با اعیاد شعبانیه و سالروز ولادت باسعادت حضرت امام حسین(ع)، مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در پیامی فرارسیدن اعیاد شعبانیه و روز پاسدار را تبریک گفت. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا طی پیامی فرا رسیدن اعیاد شعبانیه و روز پاسدار را تبریک گفت. متن پیام محمدعلی تیموری به شرح زیر […]

سبحان قالیباف
یکشنبه - ۱۵ اسفند ۱۴۰۰

همزمان با اعیاد شعبانیه و سالروز ولادت باسعادت حضرت امام حسین(ع)، مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در پیامی فرارسیدن اعیاد شعبانیه و روز پاسدار را تبریک گفت.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا طی پیامی فرا رسیدن اعیاد شعبانیه و روز پاسدار را تبریک گفت.

متن پیام محمدعلی تیموری به شرح زیر است:

بسمه تعالی

شعبان‌المعظم، ماه خدا، ماه اعیاد بزرگ و ایام ولادت ائمه معصومین علیهم‌السلام است که با سالروز ولادت باسعادت ‌پاسدار بزرگ دین اسلام و مکتب اهل بیت(ع) حضرت اباعبدالله‌الحسین(ع) آغاز می‌شود.

سوم شعبان در حالی به‌عنوان روز پاسدار نام گرفته که سیدالشهدا(ع)، الگوی جاودانه آزادگی برای تمامی بشریت، وجود خود را در راه پاسداری و دفاع از حق فدا کرد.

دلاورمردان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نیز با تبعیت از سیره نورانی آن حضرت فداکاری‌های بسیاری در راه دفاع از انقلاب و میهن اسلامی داشته‌ و همواره منشاء خدمات ارزنده برای ملت ایران بوده‌اند.

امنیت و آرامش ایران اسلامی و فعالیت امروز جهادگران عرصه تولید و اقتصاد به‌ویژه در صنعت خودرو و سایپا، مرهون رشادت و ایستادگی پاسدارانی است که در این راه جان خود را تقدیم کردند تا اسلام و ایران سرافراز و سربلند باشند.

اینجانب به‌نمایندگی از همکارانم در مجموعه گروه خودروسازی سایپا، فرارسیدن اعیاد شعبانیه و سالروز ولادت باسعادت حضرت امام‌حسین(ع) و روز پاسدار را به دلاورمردان سبزپوش سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تبریک و تهنیت عرض کرده و عزت روزافزون و سربلندی آن عزیزان را از درگاه ایزد منان مسألت دارم.

محمدعلی تیموری

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا

انتهای پیام/

پرداخت ۵۰ درصد مطالبات سازندگان قطعات محصولات سایپا/ بخش عمده ای از مطالبات قطعه سازان تا پایان سال جاری پرداخت می شود

قلعه بانی مشاور مدیرعامل ایران خودرو شد

معاون پارلمانی وزارت صمت از صالحی نیا چه درخواستی کرد؟

عرضه 5 محصول سایپا در طرح جدید/ تحویل خودروها از مرداد ماه سال آینده آغاز می شود

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی