پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

پورشه Panamera

انتشار تصاویر جاسوسی از پورشه ” پانامرا ” جدید

به تازگی یکی از کاربران وب سایت Motor1 موفق شد تصاویری جاسوسی از پورشه Panamera جدید که در ایرلند مشاهده شد، به ثبت برساند. باتوجه به تصاویر پورشه در نظر داشته تا فیس لیفتی به جای نمونه کاملا جدید از Panamera را روانه بازار کند. از تفاوت های این مدل می توان به پلتفرم جدید […]

javankhodro
چهارشنبه - ۱۸ آذر ۱۳۹۴

به تازگی یکی از کاربران وب سایت Motor1 موفق شد تصاویری جاسوسی از پورشه Panamera جدید که در ایرلند مشاهده شد، به ثبت برساند.

باتوجه به تصاویر پورشه در نظر داشته تا فیس لیفتی به جای نمونه کاملا جدید از Panamera را روانه بازار کند. از تفاوت های این مدل می توان به پلتفرم جدید MSB و قسمت عقب بازطراحی شده اشاره کرد.

منابع نزدیک به شرکت اشتوتگارتی می گویند Panamera جدید با کاهش وزن 91 کیلوگرمی رو به رو ست تا از نظر عملکرد بهبود پیدا کند. کاهش وزن موجب خواهد شد پورشه موتورهای 6 سیلندر و 8 سیلندر کارآمدی را برای Panamera جدید تدارک بیند. البته نمونه مقرون به صرفه‌تر احتمالا Panamera اس ای هیبریدی نام خواهد داشت.

در اوایل سال جاری پورشه برند GT5 را به ثبت رساند و پس از شایعاتی منتشر شد که خبر از ارتباط داشتن این برند با Panamera می دادند. با این حال بعید است که ارتباطی با یکدیگر داشته باشند و حتی اگر ارتباطی باشد Panamera جی تی 5 در سال های آینده عرضه خواهد شد.

ماتیاس مولر مدیرعامل شرکت پورشه اخیرا اعلام کرد Panamera بعدی در نمایشگاه ژنو 2016 رونمایی و در نیمه دوم سال آینده عرضه خواهد شد.

پورشه Panamera پورشه Panamera پورشه Panamera پورشه Panamera

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی